Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126365/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00132121/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności Urzędu Miasta i Gminy Pelplin dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu „Dostępny urząd –granty”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa dostępności Urzędu Miasta i Gminy Pelplin dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu „Dostępny urząd –granty”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72bccdf8-bd9b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014576/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Poprawa dostępności UMiG dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa dostępności Urzędu Miasta i Gminy Pelplin dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu „Dostępny urząd –granty” .
2. Przedmiot zadania obejmuje:
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa dostępności Urzędu Miasta i Gminy Pelplin dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu „Dostępny urząd –granty” ( modernizacja nawierzchni placu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy Pelplin na terenie działki nr 80 w obrębie ewidencyjnym Pelplin, oznakowanie stopni schodów) Zakres obejmuje rozbiórkę nawierzchni z trylinki, wywóz i utylizację trylinki, wykorytowanie placu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 mm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm. Dodatkowo w zakresie przewidziano oznakowanie (pomalowanie na kolor niebieski) miejsca dla osoby niepełnosprawnej oraz oznakowanie dojść-przejść dla niepełnosprawnych oraz zamontowanie tablic drogowych , strzałek i symboli oraz oznakowanie stopni schodowych.
2) Przed przystąpieniem do prac Gmina (spółka komunalna) wykona we własnym zakresie podłączenie pionów spustowych do sieci deszczowej oraz zamontuje wpust deszczowy na terenie placu. W zakresie Wykonawcy pozostanie regulacja studzienek , włazów, włazów nastudziennych.
3) Wielkość placu 305 m2
4) Nawierzchnie z płytek betonowych fakturowanych 3,48 m2
5) Krawężniki betonowe wtopione 22 mb
6) Montaż 2 znaków drogowych
7) Ręczne malowanie znaków/symboli na kostce 0,76 m2
8) Regulacja studzienek dla kratek i włazów 5 szt.
9) Zakup i naklejenie pasków kontrastowych dla osób niedowidzących na stopnie i podstopnie schodowe:
- naklejanie na stopień i podstopień pierwszy i ostatni w biegu, łącznie 16 szt. pasków o długości około 1,20 m , szerokość paska 50-100 mm
10) Kolor pasków do ustalenia z Zamawiającym w oparciu o normę ISO 21542:2011
11) Uwaga : w budynku urzędy schody posiadają wykładzinę z płytek schodowych gres.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156455,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELKOM SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932253877
7.3.4) Miejscowość: PELPLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI PELPLIN
więcej: przetargi PELPLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Przebudowa dróg gminnych nr 180165C Krzywosądz - Dęby na odcinku od km 0+000 do km 0+390, nr 180150C Dobre - ul. Lipowa na odcinku od km 0+000 do km 0+256
- Część I: Przebudowa nawierzchni chodnika w ciągu ul. Zientary-Malewskiej na wysokości nr 51/53 Część II: Przebudowa ulicy Morwowej na wysokości posesji Malinowa 2
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 103330 B relacji Wojewodzin - Popowo w km 0+000 - 2+429.
- IR.ZP.271.5.2025 Wykonanie nawierzchni betonowej z betonu C30/37 w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Grybów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.