Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00155071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont piętra budynku Szkoły Podstawowej w Woli Kamockiej, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GRABICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590413713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 66
1.5.2.) Miejscowość: Grabica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 11 60
1.5.8.) Numer faksu: 44 616 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@grabica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont piętra budynku Szkoły Podstawowej w Woli Kamockiej, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eca57dd6-d1bf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005382/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont piętra budynku Szkoły Podstawowej w Woli Kamockiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.2701.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185792,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem łącznie 11 pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Woli Kamockiej zgodnie z Przedmiarem zadania „Remont I piętra budynku Szkoły Podstawowej w Woli Kamockiej” stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca robót zagospodaruje wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki w tym gruz i inne odpady we własnym zakresie i na swój koszt.
W zakres robót wchodzi:
- usunięcie i ponowne ustawienie elementów istniejącego wyposażenia remontowanych
pomieszczeń.
- roboty rozbiórkowe i demontaż wskazanych w kosztorysie elementów wyposażenia.
- roboty montażowe.
Rodzaje robót obejmujące zadanie: przebudowa ścianek działowych, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i wymiana opraw oświetleniowych, rozbudowa instalacji CO, wymiana drzwi wewnętrznych, naprawa tynków wewnętrznych, układanie podłóg, wykonanie instalacji wentylacyjnej, ocieplanie ścian i stropów, osadzenie okien dachowych, malowanie ścian i sufitów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w dokumentacji projektowej i STWiOR załączonych do SWZ.
3. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów;
b) zorganizowania zaplecza budowy;
c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy;
d) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy;
e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w szczególności w czasie realizacji zadania, utrzymywanie pomieszczeń́ objętych budową i sąsiednich w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót;
g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
h) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1396 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów;
i) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401);
j) zaplanowania wykonywania robót w obiekcie czynnym i użytkowanym przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń;
k) wymaga się by prace zakłócające normalne funkcjonowanie urzędu (np. kucie posadzek, rozbiórka ścian) Wykonawca wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin pracy szkoły tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-20:00. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie szkoły;
l) uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco zakresu robót;
m) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
n) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego;
o) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych
z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta.W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 259 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI GRABICA
- Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Grabica w roku szkolnym 2024/2025.
- BUDOWA WIATY NA MIESZANKĘ PIASKOWĄ
więcej: przetargi GRABICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.