Og³oszenie z dnia 2021-10-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00291366/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Prusice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71312 62 24 wew. 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Prusice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60ef34e9-2b50-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00231385
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Prusice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://prusice.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://prusice.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2)Wykonawca po wybraniu opcji
„Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o,
nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci
elektronicznej.4)Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy
Zakupowej.5)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)
e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4)W³±czona
obs³uga JavaScript;5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.4.Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danychtj.:1)Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,
jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.W przypadku wnoszenia wadium w formie
porêczenia lub gwarancji:1)Sk³adaj±c Ofertê w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
2)Pe³nomocnictwo powinno zostaæ przed³o¿one, jako orygina³ w postaci
dokumentu elektronicznego.
3)Regulamin korzystania z Platformy dostêpnego przy rejestrowaniu siê na
platformie lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://prusice.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy, o którym mowa w pkt I SWZ oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Prusice prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem :https://prusice.ezamawiajacy.pl; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Prusice jest Pani/Pani Iwona Miszczuk, e-mail i.miszczuk@prusice.pl, tel. 71 312 62 24 wew. 44, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Prusice, Sygn. ZP.271.1.23.2021;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74-76 ustawy pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;8) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 902511,72 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem umowy s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu „Ekoterm Plus” lub równowa¿nego zwanego w dalszej czê¶ci tak¿e olejem lub towarem, w ilo¶ci oko³o 300 000 litrów ³±cznie w podziale:
• 42 000 litrów do Urzêdu Miejskiego w Prusicach (zwany dalej UM w Prusicach) w przy ul. Rynek 1;
• 229 000 litrów do Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach (zwany dalej SP w Prusicach) przy ul. ¯migrodzkiej 43;
• 14 000 litrów do Szko³y Podstawowej w Piotrkowicach, (zwanej dalej SP w Piotrkowicach) Piotrkowice 90, 55-110 Prusice;
• 15 000 litrów do Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Prusicach, (zwanego dalej GOPS w Prusicach) przy ul. Powstañców ¦l±skich 17.
odpowiadaj±cego wymaganiom PN-C-96024:2011.
b) Podane ilo¶ci oleju mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
c) Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w przypadku czê¶ciowego lub ca³kowitego niewykorzystania wskazanych w pkt. 1 ilo¶ci oleju opa³owego.
d) W cenê jednego litra oleju zostan± wliczone wszelkie koszty Wykonawcy miêdzy innymi koszt transportu, za³adunku oraz roz³adunku itd.
e) Zamówienie dotyczy dostaw oleju opa³owego lekkiego „Ekoterm Plus” lub równowa¿nego o nastêpuj±cych parametrach (normach jako¶ciowych):
wygl±d (20 °C, 101,3 kPa): ciecz, barwa czerwona,
zapach: charakterystyczny,
gêsto¶æ w temp. 15 °C maksymalnie 860 kg/m3
temperatura zap³onu : > 56 °C,
warto¶æ opa³owa nie mniej ni¿ 42,6 MJ/kg,
lepko¶æ kinematyczna (20 °C) : ≤6 mm2/s ,
sk³ad frakcyjny:
• do temp. 250 O C destyluje nie wiêcej ni¿ 65 %(V/V),
• do temp 350 O C destyluje nie mniej ni¿ 85 %(V/V),
zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,2 % (m/m),
pozosta³o¶æ po koksowaniu nie wiêksza ni¿ 0,3 % (m/m),
pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01 % (m/m),
zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg,
temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ - 20 O C,
temperatura mêtnienia 1 O C;
zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêcej ni¿ 24 mg/kg.
f) Wykonawca gwarantuje, poprzez analizy wykonane na ka¿dej partii oleju, ¿e towar bêdzie zgodny z warunkami jako¶ciowymi podanymi w potwierdzeniu zamówienia.
g) Wykonawca do ka¿dej dostawy za³±czy aktualne ¶wiadectwo, jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego.
h) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej losowo wybranej próbki oleju opa³owego dostarczonego przez Wykonawcê bez powiadomienia Wykonawcy, w celu kontroli jako¶ciowej w zakresie zgodno¶ci dostarczonego i wykorzystywanego oleju opa³owego z w³a¶ciwo¶ciami fizyko – chemicznymi okre¶lonymi w niniejszej SWZ.
i) Badania wykonywane bêd± w laboratorium Wykonawcy lub w niezale¿nym laboratorium Instytutu Chemii i Technologii Nafty i Wêgla Politechniki Wroc³awskiej. Wybór laboratorium, spo¶ród okre¶lonych wy¿ej, nale¿y do Zamawiaj±cego, który mo¿e za¿±daæ wykonania badañ w obydwu o¶rodkach jednocze¶nie.
j) Ujawnienie przy pomocy badañ laboratoryjnych niezgodno¶ci parametrów okre¶laj±cych w³a¶ciwo¶ci próbki oleju opa³owego danej dostawy z parametrami okre¶lonymi w umowie, bêdzie uznane za niezgodne z zamówieniem i bêdzie podlega³o reklamacji.
k) W przypadku reklamacji przez Zamawiaj±cego jako¶ci oleju, Wykonawca wyra¿a zgodê na wykonanie dok³adnych badañ w niezale¿nym laboratorium. Koszt wykonania badañ obci±¿a stronê w zale¿no¶ci od jego wyniku.
l) W przypadku reklamacji jako¶ciowej lub ilo¶ciowej Wykonawca zobowi±zuje siê maksymalnie w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia reklamacji dostarczyæ odpowiedni±, zgodn± z zamówieniem ilo¶æ oleju opa³owego wolnego od wad lub brakuj±cego w przypadku reklamacji ilo¶ciowej.
m) W przypadku, gdy wadliwy olej zostanie wlany do zbiorników Zamawiaj±cego, w których bêdzie znajdowaæ siê olej, Wykonawca bêdzie zobowi±zany na swój koszt wymieniæ ca³y olej, zgodnie z ilo¶ci± znajduj±c± siê w zbiorniku po jego wype³nieniu przez Wykonawcê.
n) Dostawa oleju opa³owego nast±pi wg ceny obowi±zuj±cej w dniu dokonywania dostawy zareklamowanego oleju lub w dniu, w którym mia³a nast±piæ dostawa, w przypadku braków ilo¶ciowych.
o) Dostawy oleju odbywaæ siê bêd± sukcesywnie ka¿dorazowo na telefonicznie zg³oszenie zapotrzebowania przez pracowników wskazanych w umowie.
p) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik do SWZ-projekt umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona porównania ofert ca³kowitymi warto¶ciami brutto przedmiotu zamówienia, które nale¿y obliczyæ w nastêpuj±cy sposób: hurtowa cena sprzeda¿y 1 l oleju opa³owego netto (stosowana przez producenta lub importera, u którego zaopatrywaæ siê bêdzie wykonawca zamówienia przez ca³y okres realizacji dostaw) z dnia 12.10.2021r. ( +/- ) mar¿a/upust netto wykonawcy wyra¿one w PLN doliczone do 1 litra oleju opa³owego ( x ) ilo¶æ oleju opa³owego objêtego zamówieniem ( + ) nale¿ny podatek VAT.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Spe³niaj± warunek, posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada aktualnie obowi±zuj±c± oraz wa¿n± koncesjê wydan± zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716) przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) aktualnie obowi±zuj±cej oraz wa¿nej koncesji wydanej zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716) przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) ¦wiadectwo Jako¶ci wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±ce, ¿e produkty bêd±ce przedmiotem dostawy odpowiadaj± Polskiej Normie – Olej Opa³owy PN-C-96024:2011 Lekki L1;5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) ¦wiadectwo Jako¶ci wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±ce, ¿e produkty bêd±ce przedmiotem dostawy odpowiadaj± Polskiej Normie – Olej Opa³owy PN-C-96024:2011 Lekki L1;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Miejskiego w Prusicach nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spó³dzielczy w Obornikach ¦l±skich O/ Prusice, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uwa¿a siê datê i godzinê wp³ywu ¶rodków na konto Zamawiaj±cego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie sk³adania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania.
5. Wymaga siê, aby w wadium zawarte by³y informacje, na podstawie, których mo¿liwe by³oby zidentyfikowanie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Okre¶la siê wysoko¶æ wadium na równowarto¶æ kwoty: 1 000,00 z³
7. Okoliczno¶æ wniesienia wadium powinna byæ weryfikowalna dla Zamawiaj±cego, tj. np. wgl±d w/w rachunek bankowy b±d¼ zapoznanie siê z w³a¶ciwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.
8. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
9. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
10. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, powinny one byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikaæ, ¿e dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
c) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona,
d) wysoko¶æ wadium,
e) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (równie¿ w przypadku spó³ek cywilnych), o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.1) Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
2) Na podstawie art. 58 ustawy Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany do umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci
a) Zmiany i przestoje spowodowane w szczególno¶ci przez:
epidemiê COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych,
klêski ¿ywio³owe;
b) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiaj±cego z przyczyn innych ni¿ le¿±ce po stronie Wykonawcy;
(pozosta³e przewidziane w pkt XXV. SWZ)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-21 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem https://prusice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w D±browie..
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych dla Okrêgowego O¶rodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku na lata 2025-2027
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.