eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzedszkole Miejskie nr 22 ul. S. Żeromskiego 26 - remont obiektów - roboty budowlane [2]



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przedszkole Miejskie nr 22 ul. S. Żeromskiego 26 - remont obiektów - roboty budowlane [2]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.4.2.) Miejscowość: Gliwice

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 (32) 238-55-30

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231394

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00498978

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. § 5 ust. 3 pkt 3) umowy.
2. § 7 ust. 1 umowy.
3. Do umowy dodaje się załącznik - Protokół zmiany nr 1 z dnia 14.09.2023 r.
4. W § 14 ust. 11 na końcu dodaje się: Załącznik nr 12 do umowy - Protokół zmiany nr 1 z dnia 14.09.2023 r.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
§ 5 ust. 3 pkt 3) otrzymuje następujące brzmienie:
„3) przedstawiciel Zamawiającego w branży elektrycznej: Adam Kozik, tel. 601 085 161, e-mail: proelnat@gmail.com lub osoby pełniące zastępstwo.”
§ 7 ust. 1 otrzymuje następujące brzmienie:
„1. Maksymalne wynagrodzenie ryczałtowe ustalone za realizację przedmiotu umowy ustala się kwotę brutto: 409.892,86 zł (słownie: czterysta dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dwa złotych 86/100), w tym wartość netto w wysokości 333.246,23 zł (słownie: trzysta trzydzieści trzy tysięcy dwieście czterdzieści sześć złotych 23/100) i podatek VAT w wysokości 76.646,63 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 03/100).
Wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 uwzględnia wyłączenie z części zakresu robót budowlanych – robót, o których mowa w protokole zmiany nr 1 z dnia 14.09.2023 r. ”

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
5414,13

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zmiana technologii wykonania robót skutkuje zmianą (zmniejszeniem) wynagrodzenie o 5.414,13 zł (brutto).
Uwaga: brak możliwości wprowadzenia informacji w określonych polach przed dokonaniem zmiany ogłoszenia o wykonaniu umowy.
"Przed zmianą"
1. § 5 ust. 3 pkt 3) umowy
"3) przedstawiciel Zamawiającego w branży elektrycznej: -----------------,
telefon: -----------------, e-mail: ----------------- lub osoby pełniące zastępstwo."
2. § 7 ust. 1 umowy
"1. Maksymalne wynagrodzenie ryczałtowe ustalone za realizację przedmiotu umowy ustala się kwotę brutto: 415.306,99 zł (słownie: czterysta piętnaście tysięcy trzysta sześć złotych 99/100), w tym wartość netto w wysokości 337.647,96 zł (słownie: trzysta trzydzieści siedem tysięcy sześćset czterdzieści siedem złotych 96/100) i podatek VAT w wysokości 77.659,03 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 03/100).
1.1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 uwzględnia wyłączenie z części zakresu robót budowlanych – robót, o których mowa w protokole zmiany nr 1 dnia 14.09.2023”
3. "1. Do umowy dodaje się załącznik - Protokół zmiany nr 1 z dnia 14.09.2023r. w brzmieniu jak załącznik nr 1 do niniejszego aneksu.
2. W § 14 ust. 11 na końcu dodaje się: „Załącznik nr 12 do umowy - Protokół zmiany nr 1 z dnia 14.09.2023 r.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.