Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych międzynarodowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b02b5a4-c237-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych międzynarodowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b02b5a4-c237-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych dla pracowników UML
1.3.24 Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych - projekt "Edukacja to relacje"
1.3.38 Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych - inicjatywa "Młodzież dla miasta.."
1.3.39 Rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych dla pracowników - KWT 2023
1.3.41 Bilety lotnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179650,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje
1.1. rezerwację, sprzedaż i dostarczenie biletów zgodnie z zapotrzebowaniem na określone kierunki i terminy:
1.1.1.1 bilet z bagażem rejestrowanym Warszawa – Oslo – Warszawa, w terminie 8-12.05.2023 r.
1.1.2. sukcesywną rezerwację, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych międzynarodowych (minimalna liczba biletów to 20 biletów – maksymalna liczba to 62), (jako 1 bilet rozumie się podróż do miejsca docelowego wraz z podróżą powrotną) na zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze na potrzeby Zamawiającego.
1.2. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
1.2.1. przyjmowania drogą elektroniczną zapotrzebowania Zamawiającego na przeloty międzynarodowe, dokonywania rezerwacji połączeń wybranych przez Zamawiającego, sprzedaży biletów zgodnie ze zleceniami zakupu przekazanymi przez Zamawiającego;
1.2.2. dokonywania optymalnego wyboru przewoźnika z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny oraz najkrótszej trasy i czasu podróży, przedstawienia Zamawiającemu minimum 3 propozycji połączeń związanych z jedną podróżą, w tym w klasie przewoźników z grupy tzw. tanich linii lotniczych, rezerwacji i sprzedaży biletów, z zastrzeżeniem pkt. 1.2.3.
1.2.3. przedstawiania co najmniej jednej propozycji połączeń z Lotniska Lublin, jeśli takie połączenie jest możliwe.
1.2.4.niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem.
1.2.5.przedstawiania Zamawiającemu propozycji wymienionych w punkcie 1.2.2. w terminie 15-120 minut od złożenia zapotrzebowania
1.2.6. zapewnienia utrzymania stałej ceny rezerwacji w okresie 2 dni, od daty jej akceptacji przez Zamawiającego. Złożenie rezerwacji przez Zamawiającego odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Złożona rezerwacja zawiera imię i nazwisko pasażera, datę i godzinę wylotu i przylotu.
1.2.7. dostarczania biletów Zamawiającemu, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 7.30-15.30, w dni robocze (z wyłączeniem sobót) najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem podróży, drogą elektroniczną na adres wskazany przez Zamawiającego w Zleceniu zakupu.
1.2.8. udzielania wszelkiej niezbędnej pomocy w przypadku składania reklamacji do linii lotniczych.
1.2.9. naliczania punktów lojalnościowych na konto Zamawiającego;
1.2.10. wyznaczenia co najmniej jednego pracownika z imienia i z nazwiska oraz odrębnej linii telefonicznej do kontaktów z pracownikami Zamawiającego włącznie z umożliwieniem osobom, na które wystawiony jest bilet kontaktowania się z Wykonawcą w trybie alarmowym (telefon alarmowy czynny 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia), bez względu na fakt, czy jest to dzień pracy Zamawiającego i Wykonawcy, czy też nie;
1.3. Zapisy pkt 1.2.1., 1.2.2., 1.2.3., 1.2.4., 1.2.5., 1.2.6., nie dotyczą zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1.1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123151,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123151,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123151,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FURTAK JERZY POLOT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431149228
7.3.3) Ulica: ul. Jasna 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123151,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej – Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, w ramach inicjatywy bilateralnej „Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży – projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności”.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodu dla KOWR OT w Lublinie - LUB.WOP.260.5.2024
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Janowiec- Góra Puławska. Koncepcja Programowo- Przestrzenna.
- Dostawa z montażem mebli laboratoryjnych
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Dostawa urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi, oprogramowaniem do druku na kartach plastikowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ.
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska" - powt.
- Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.