eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êka OpatowskaWykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska



Og³oszenie z dnia 2023-05-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £êka Opatowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855481

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êka Opatowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627814520

1.5.8.) Numer faksu: 627814521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leka-opatowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://leka-opatowska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-18070ff0-fa35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00231581

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00036068/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Wykonywanie us³ugi odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu Gminy £êka Opatowska

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18070ff0-fa35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3. W uzasadnionych przypadkach poza komunikacj± za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@leka-opatowska.pl lub sekretariat@leka-opatowska.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z "Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych bêdzie Gmina £êka Opatowska
reprezentowana przez Wójta Gminy £êka Opatowska. Mo¿e siê Pani/Pan z nim kontaktowaæ:
• listownie na adres: ul. Akacjowa 4 63-645 £êka Opatowska
• poprzez e-mail: sekretariat@leka-opatowska.pl
• telefonicznie: 627814520,
2) Kontakt do inspektora ochrony danych e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzêdu Gminy.
3) Pani/Pan dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5 lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5) Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy Pzp. Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienie
na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG.
6) W odniesieniu do danych pozyskanych przez nas przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania,
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych.
7) Przys³uguje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
8) Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych,
a w szczególno¶ci na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPPG.271.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, jak równie¿ z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne z terenu Gminy £êka Opatowska oraz ich transport do Zak³adu Zagospodarowania Odpadów Olszowa, Olszowa ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kêpno (zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu zamówienia).
2. Szacunkowa ilo¶æ odpadów komunalnych przewidziana do odbioru z nieruchomo¶ci po³o¿onych w granicach administracyjnych Gminy £êka Opatowska w ci±gu
24 miesiêcy:
1) Zmieszane odpady komunalne: 1 900,00 Mg
2) Metale i tworzywa sztuczne: 500,00 Mg
3) Odpady wielkogabarytowe: 320,00 Mg
4) Bioodpady: 600,00 Mg
5) Papier: 50,00 Mg
6) Szk³o: 340,00 Mg
3. W ramach zamówienia wykonawca bêdzie zaopatrywa³ w³a¶cicieli posesji w worki o pojemno¶ci 120l. przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca bêdzie uzupe³nia³ na w³asny koszt worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych po ka¿dorazowym odbiorze zape³nionego worka, poprzez pozostawienie nowych pustych worków w ilo¶ci odpowiadaj±cej ilo¶ci odebranych worków. Za ka¿dy odebrany nape³niony worek danej frakcji odpadów, wykonawca na posesji pozostawia pusty worek. Ponadto, wykonawca dostarczy zamawiaj±cemu w ka¿dym miesi±cu 100 sztuk worków w kolorach w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego (ilo¶ci poszczególnych kolorów bêd± zg³aszane e-mailem). Worki te bêd± stanowi³y rezerwê dla mieszkañców.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryteriami:
1) cena oferty (brutto) – waga kryterium 60 %,
2) emisja spalin – waga kryterium 40 %,
2. Do wszystkich Wykonawców, w zakresie kryteriów bêdzie stosowana ta sama metoda obiektywnej oceny oferty:
1) Zasady oceny za kryterium „cena oferty”:
C = (Cmin/Cbad) x 60
gdzie C - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta,
Cmin - cena najtañszej oferty, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Cbad - cena oferty badanej
2) Zasady oceny kryterium „emisja spalin”:
Punktacja za ww. kryterium ¶rodowiskowe dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanych w ofercie (Za³±cznik nr 2 do SWZ) liczby pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych za pomoc± których bêd± realizowane us³ugi, spe³niaj±cych normê emisji spalin minimum EURO VI.
Liczba pojazdów, o których mow powy¿ej zostanie przyjêta przez Zamawiaj±cego wg ilo¶ci wskazanych w formularzu ofertowym:
a) Je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych za pomoc± których bêd± realizowane us³ugi, spe³niaj±cych normê emisji spalin minimum EURO VI- otrzyma 40 punktów,
b) Je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje 1 pojazdem przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych za pomoc± których bêd± realizowane us³ugi, spe³niaj±cych normê emisji spalin minimum EURO VI- otrzyma 20 punktów,
c) Je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e nie dysponuje ¿adnym pojazdem przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych za pomoc± których bêd± realizowane us³ugi, spe³niaj±cych normê emisji spalin minimum EURO VI- otrzyma
0 punktów.
Wykonawca jest zobowi±zany dysponowaæ wskazanymi pojazdami najpó¼niej w dniu sk³adania ofert.

3. Ostateczna ocena punktowa bêdzie zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczb± wynikaj±c± z dzia³ania:
Wx = Cx + Ex
gdzie Wx - ilo¶æ punktów które otrzyma oferta „x”,
Cx - ilo¶æ punktów które otrzyma oferta „x” za kryterium „cena oferty”
Ex - ilo¶æ punktów które otrzyma oferta „x” za kryterium „emisja spalin”
4. Niniejsze zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz wype³ni dodatkowe wymagania zakre¶lone w tre¶ci SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja spalin

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego przez Wójta Gminy £êka Opatowska, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 ze zm.), oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiêbiorców (Dz. U z 2023r. poz. 221 ze zm.) w zakresie kodów odpadów komunalnych objêtych przedmiotem zamówienia,
b) posiada wpis do prowadzonego przez Marsza³ka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO, Dzia³ VII), o którym mowa w art. 49 i nastêpne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± us³ugê odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i/lub niezamieszka³ych, wykonanych lub wykonywanych w sposób ci±g³y przez okres minimum 12 m-cy o masie ³±cznej minimum 1000 Mg rocznie.
b) posiada bazê magazynowo - transportow± spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013 r. poz.122), a w szczególno¶ci wyka¿e, ¿e baza ta spe³nia ³±cznie poni¿sze warunki:
− baza magazynowo – transportowa usytuowana w Gminie £êka Opatowska lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy tej gminy,
− baza magazynowo – transportowa usytuowana na terenie, do którego wykonawca posiada tytu³ prawny,
− w sk³ad zaplecza transportowego wchodz±: co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej (tzw. bramowiec lub kontenerowiec).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

2) Za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

4) O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp- za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 ze zm.) o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy £êka Opatowska, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.

2) Potwierdzenie wpisu do prowadzonego przez Marsza³ka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO, Dzia³ VII), o którym mowa w art. 49 i nastêpne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.

3) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ).

4) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych – za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony wed³ug tre¶ci wzoru za³±cznika nr 1 do niniejszej SWZ,
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu- za³±cznik nr 2 do SWZ
3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia- za³±cznik nr 3 do SWZ
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w formularzu oferty (za³. nr 2 do SWZ) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5) Pe³nomocnictwo- je¿eli jest wymagane do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy:
- Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik,
- ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spó³ka cywilna),
6) Zobowi±zanie podmiotu ( je¿eli dotyczy)- za³±cznik nr 6a do SWZ,
7) O¶wiadczenie dotycz±ce innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust. 5 (je¿eli dotyczy)- za³±cznik nr 6b.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne).
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy (nale¿y wype³niæ tre¶æ o¶wiadczenia zawartego w formularzu ofertowym).
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
3. Strony dopuszczaj± zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia, w przypadku:
1) wyst±pienia zmian wskazanych w art. 436 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
2) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych,
3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego wp³ywaj±cej na zakres lub warunki i zasady wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy (w tym przypadku dopuszcza siê tak¿e zmianê postanowieñ niniejszej umowy w zakresie sposobu spe³niania przez Wykonawcê ¶wiadczenia odbierania odpadów),
4) zmiany przepisów prawa miejscowego wp³ywaj±cego na sposób lub zakres odbierania lub czêstotliwo¶æ lub zagospodarowywania odpadów,
5) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
4. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany umowy,
2) uzasadnienie zmiany umowy,
3) w przypadku okre¶lonym w ust. 3 pkt 1 b) – d) oraz ust. 11 projektowanych postanowieñ umowy, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy.
5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia, w którym strona inicjuj±ca zmianê dowiedzia³a siê, lub powinna dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. Wniosek mo¿e podlegaæ negocjacjom stron. Akceptacja b±d¼ odrzucenie ¿±danych zmian nastêpuje w terminie 21 dni od dnia otrzymania ¿±dania zmiany umowy.
6. Szczegó³y dotycz±ce zakresu zmian umowy i warunków ich wprowadzania zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 9 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ , za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.