Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00210403/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00234879/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2023/BZP 00083411/01 - Wynik z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie rekultywacji kwatery nr 1/1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej 121
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250448570
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Staroprzygodzka 138
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 627338130
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzo.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231593
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00210403/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował (zakończył), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą roboty
ziemne przy użyciu sprzętu ciężkiego o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł oraz prace związane z rekultywacją co
najmniej 2 składowisk odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne, przy czym Zamawiający uzna za spełnienie warunku dla prac aktualnie prowadzonych lub zakończonych – wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do
realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U.
z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm) oraz posiadająca minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika
budowy/kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co najmniej przy realizacji jednej inwestycji polegającej na rekultywacji składowiska odpadów przez cały okres realizacji tej inwestycji, tj. od momentu rozpoczęcia te inwestycji do jej zakończenia i oddania do użytkowania
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem budowlanym:
- kompaktor - min. 1 szt. o masie min. 30 Mg.
- koparka gąsienicowa – min. 1 szt. o zasięgu ramienia min. 12 m,
- ładowarka kołowa – min. 1 szt. o pojemności łyżki min. 2 m3,
- spycharka gąsienicowa – min. 1 szt.,
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował (zakończył), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą roboty
ziemne przy użyciu sprzętu ciężkiego o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł oraz prace związane z rekultywacją co
najmniej 2 składowisk odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne, przy czym Zamawiający uzna za spełnienie warunku dla prac aktualnie prowadzonych lub zakończonych – wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm) oraz posiadająca minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co najmniej przy realizacji jednej inwestycji polegającej na rekultywacji składowiska odpadów przez cały okres realizacji tej inwestycji, tj. od momentu rozpoczęcia tej inwestycji do jej zakończenia.
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem budowlanym:
- kompaktor - min. 1 szt. o masie min. 30 Mg.
- koparka gąsienicowa – min. 1 szt. o zasięgu ramienia min. 12 m,
- ładowarka kołowa – min. 1 szt. o pojemności łyżki min. 2 m3,
- spycharka gąsienicowa – min. 1 szt.,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-04 13:00
Po zmianie:
2022-07-07 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-04 14:00
Po zmianie:
2022-07-07 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-02
Po zmianie:
2022-08-05
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną".
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Likwidacja infrastruktury kopalnianej pozostałej po zakończeniu likwidacji zakładów górniczych.
więcej: Rekultywacja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.