Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086810/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amazur@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f497a6a4-c0ef-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Demontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f497a6a4-c0ef-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Demontaż przechowanie i montaż iluminacji świątecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. W zakresie demontażu przez wykonawcę będą do wykonania następujące usługi:
a) Demontaż 450 szt. dekoracji latarniowych.
b) Demontaż dekoracji na choince przed budynkiem Urzędu Miasta przy ul. Wolności.
c) Demontaż choinki wykonanej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED na Placu Piłsudskiego przed budynkiem MDK.
d) Demontaż choinki wykonanej na konstrukcji aluminiowej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED na rondzie przy ul. Energetyków.
e) Demontaż dekoracji 3D w postaci fontanny
f) Demontaż choinki oraz dekoracji 3D.
g) Demontaż dekoracji na budynkach UM przy ul. Wolności i ul. Kwiatkowskiego
h) Demontaż choinki naturalnej z prezentami o wysokości 10,6 m na placu Rynku w Rozwadowie.
i) Demontaż fotoramy z napisem na Rynku w Rozwadowie;
j) Demontaż Anielskich Skrzydeł o wysokości 2 m na Rynku w Rozwadowie;
k) Demontaż Świetlistego Anioła o wysokości 4,4 m na Rynku w Rozwadowie;
l) Demontaż girland z oświetleniem na altanie koncertowej w ilości 8 szt. na Rynku w Rozwadowie
m) Demontaż girlandy z bombkami na zadaszeniu zdroju o długości 4,5 m w ilości 4 szt. na Rynku w Rozwadowie;
n) Demontaż Samochodu 3D na Rynku w Rozwadowie;
o) Odłączenie dekoracji (oświetlenia) na drzewach na Rynku w Rozwadowie.
a) Sprawdzenie, naprawa uszkodzonych elementów iluminacji świątecznych oraz montaż na słupach 450 szt. dekoracji latarniowych. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie ceny wszelkich materiałów zużytych do ewentualnej naprawy przekazanych iluminacji świątecznych, ich utylizację i opłaty związane z dopuszczeniem do prac na urządzeniach elektroenergetycznych PGE Dystrybucja S.A.
b) Sprawdzenie, ewentualna naprawa oraz podłączenie dekoracji na choince przed budynkiem Urzędu Miasta przy ul. Wolności.
c) Dostawa wraz z transportem elementów balastowych w formie bloków betonowych obciążających podstawy dekoracji przestrzennych 3D oraz choinek ze sztucznym igliwiem.
d) Montaż i podłączenie choinki wykonanej na konstrukcji aluminiowej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
e) Montaż i podłączenie choinki wykonanej na konstrukcji aluminiowej ze sztucznym igliwiem o wys. 10m i ośw. LED w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
f) Montaż wraz z podłączeniem dekoracji 3D w postaci fontanny w wybranej lokalizacji.
g) Sprawdzenie, ewentualna naprawa oraz montaż dekoracji świątecznych na budynku Urzędu Miasta przy ul. Wolności i ul. Kwiatkowskiego.
h) Sprawdzenie, udekorowanie i ewentualna naprawa światełek oraz podłączenie choinki.
i) Utrzymanie w/w elementów w sprawności technicznej przez cały okres użytkowania, wraz z utylizacją we własnym zakresie uszkodzonych elementów kabli, motywów świetlnych, konstrukcji mocujących w terminie realizacji zamówienia.
j) Przetransportowanie i sprawdzenie dekoracji świątecznych w siedzibie Wykonawcy.
k) Montaż i podłączenie choinki naturalnej z prezentami o wysokości 10,6 m na placu Rynku w Rozwadowie.
l) Montaż i podłączenie fotoramy z napisem na Rynku w Rozwadowie;
m) Montaż i podłączenie Anielskich Skrzydeł o wysokości 2 m na Rynku w Rozwadowie;
n) Montaż i podłączenie Świetlistego Anioła o wysokości 4,4 m na Rynku w Rozwadowie;
o) Montaż i podłączenie girland z oświetleniem na altanie koncertowej w ilości 8 szt. na Rynku w Rozwadowie
p) Montaż i podłączenie girlandy z bombkami na zadaszeniu zdroju o długości 4,5 m w ilości 4 szt na Rynku w Rozwadowie;
q) Montaż i podłączenie Samochodu 3D na Rynku w Rozwadowie;
r) Podłączenie dekoracji (oświetlenia) na drzewach na Rynku w Rozwadowie.
s) Zabezpieczenie dekoracji przed wpływem warunków atmosferycznych na czas przechowywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH Radosław BARAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180270636
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH Radosław BARAN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH Radosław BARAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Budowa dróg gminnych nr 115549L i 105066L w miejscowościach Żółtańce i Weremowice
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we Włodawie realizowana w ramach zad. GM Włodawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we Włodawie
- Budowa oświetlenie ulicznego punktowego w miejscowości Trzeszczany Pierwsze, gmina Trzeszczany
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.