Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167515/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SIEDZIBIE GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 68 68 222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzki@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krakow.pl/?bip_id=281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SIEDZIBIE GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ff9b38-d74b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045449/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Robota budowlana
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.2710.97.2022.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 683471,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Wykonanie prac remontowych w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.”
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 – 5 SWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ.
3.W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących etapów prac:
Etap I – remont 14 pomieszczeń biurowych;
Etap II – remont korytarzy z poczekalniami, klatką schodową oraz wymiana drzwi zewnętrznych;
Etap III – remont holu głównego na parterze budynku wraz z 6 pomieszczeniami.
Prace w ramach Etapu I obejmują:
1) remont sali rejestracji,
2) remont poczekalni przed rejestracją,
3) remont pokoju nr: 100, 101, 102, 107, 127, 125, 129A, 132, 210, 212, 218,
4) remont poczekalni przed pokojami nr 100/101.
Prace w ramach Etapu II obejmują:
1) remont trzech korytarzy, po jednym na każdej kondygnacji budynku,
2) remont klatki schodowej licząc od poziomu piwnic do I piętra,
3) wymiana 4 szt. drzwi zewnętrznych budynku.
Prace w ramach Etapu III obejmują:
1) remont holu głównego z poczekalniami
2) remont 6 pomieszczeń przylegających do holu głównego usytuowanego na parterze budynku tj. pokojów nr: 119, 120, 121, 122, 123,124.
4. Szczegółowy zakres prac został opisany w następujących dokumentach:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 2
- Szkic sytuacyjny lokalizacji pomieszczeń objętych zakresem robót - Załącznik nr 3
- Koncepcja aranżacji wnętrza holu głównego wraz z wizualizacjami - Załącznik nr 4
- Przedmiar robót - Załącznik nr 5 oraz wzór umowy załącznik nr 14 do SWZ
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę) osób, które będą wykonywały w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane tj. prace wyburzeniowe, demontażowe, montażowe, tynkarskie, malarskie, blacharskie, posadzkarskie, stolarskie, elektryczne, porządkowe i inne roboty wykończeniowe. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm. )
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780885,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno-Budowlana INDOM Dariusz Jakóbczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356268793
7.3.3) Ulica: ul. Podgórki Tynieckie 90 D
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-398
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA "INDOM" DARIUSZ JAKÓBCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INSTALACYJNO-BUDOWLANA "INDOM" DARIUSZ JAKÓBCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1-go Maja 105, wraz z budową 14 miejsc postojowych
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.