Og³oszenie z dnia 2024-03-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00243027/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00287780/01 - Wynik z dnia 2024-04-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonanie remontów w obiektach sportowych i basenowych Chrobry G³ogów S.A.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Chrobry G³ogów S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020094600
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rudnowska 17B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chrobry-glogow.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.chrobry-glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Chrobry G³ogów S.A.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
sportowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie remontów w obiektach sportowych i basenowych Chrobry G³ogów S.A.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b258530-dae7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00231775
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b258530-dae7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania
sprzêtowoaplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
w³±czona obs³uga JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowi±zkowe informacje zosta³y zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 – Wykonanie remontu w obiekcie sportowym Chrobry G³ogów S.A.:
ETAP I - Remont czê¶ci tarasów hali widowiskowej
- rozebranie posadzek z p³ytek ceramicznych na tarasie, na pow. ok. 225,00 m2 oraz rozebranie cokolików z p³ytek ceramicznych na d³ugo¶ci ok. 20mb.
- rozebranie warstw podposadzkowych cementowych z pow. ok. 225,00 m2 oraz usuniêcie izolacji poziomej z 2 warstw papy z pow. ok. 225 m2,
- wywóz materia³ów rozbiórkowych na wysypisko wraz z utylizacj± ,
- wyrównanie pod³o¿a na stropie tarasu z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej np. Izolmat G-400 lub klasy równowa¿nej z wywiniêciem na ¶ciany na pow. ok. 225 m2 na zagruntowanym pod³o¿u np. dysperbitem,
- wykonanie izolacji termicznej ze styropianu typu pod³oga,
- wykonanie posadzki betonowej gr. 8 cm do 12 cm z betonu B-20 zbrojonej siatk± o oczkach 10x10cm z prêtów fi 4mm na pow. ok. 225 m2,
- zagruntowanie wszystkich powierzchni przed u³o¿eniem nowych warstw na pow. ok. 225 m2
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w systemie Remmers lub innym równowa¿nym na zgruntowanym dwukrotnie pod³o¿u – ok. 225 m2,
- u³o¿enie posadzki z p³ytek gresowych max gr. 1cm antypo¶lizgowych na pow. remontowanego zakresu,
Zakres powierzchni tarasów do wymiany zgodnie z Za³. Nr 10 do SWZ .
Charakterystyka listwy dylatacyjnej ,spe³niaj±cej wymagania Zamawiaj±cego zgodnie z Za³. Nr 10 do SWZ.
ETAP II – remont wej¶cia do hali widowiskowej
- skucie istniej±cych p³ytek gresowych,
- skucie nierówno¶ci pod³o¿a betonowego,
- przygotowanie pod³o¿a betonowego,
- gruntownie pod³o¿a betonowego,
- u³o¿enie nowych p³ytek pod³ogowych- p³ytki antypo¶lizgowe r11 lub r12 z atestem do stosowania na zewn±trz,
- demonta¿ stolarki drzwiowej aluminiowej,
- monta¿ nowej stolarki drzwiowej aluminiowej o wspó³czynniku przenikania ciep³a 1,0 W/(m²·K),
- odtworzenie o¶cie¿y drzwiowych i odmalowanie,
ZADANIE 2 – Wykonanie remontu w obiekcie basenowym Chrobry G³ogów S.A.:
ETAP I – Malowanie konstrukcji stalowej budynku p³ywalni krytej
- czyszczenie przez szczotkowanie rêczne do trzeciego stopnia czysto¶ci konstrukcji pe³no¶ciennych stalowych - robota z drabin lub rusztowañ przestawnych - robota w pasach ochronnych,
- odt³uszczanie konstrukcji pe³no¶ciennych stalowych,
- malowanie pêdzlem farbami do gruntowania chlorokauczukowymi konstrukcji pe³no¶ciennych stalowych,
- malowanie pêdzlem emaliami chlorokauczukowymi konstrukcji pe³no¶ciennych stalowych,
ETAP II – Remont natrysków p³ywalni krytej
- wykonanie ¶cianek szczelnych dla zabezpieczenia przed wydostawaniem siê py³u i kurzu na halê basenow±,
- posadzek i ¶cian z p³ytek ceramicznych na pow. ok. 309 m2,
- skucie nierówno¶ci betonu przy g³êboko¶ci skucia do 1 cm na ¶cianach lub pod³ogach ok 309 m2,
- przygotowanie pod³o¿a pod wykonanie ok³adzin ¶ciennych- naprawa pod³o¿a przez szpachlowanie – warstwy zaprawy o grubo¶ci 3 mm ok 220 m2,
- przygotowanie pod³o¿a pod wykonanie ok³adzin pod³ogowych- naprawa pod³o¿a przez szpachlowanie – warstwy zaprawy o grubo¶ci 3 mm ok 80 m2,
- wymiana sufitów podwieszanych ok 80 m2,
- malowanie ¶cian farbami lateksowymi,
- wykonanie hydroizolacji na ¶cianach i posadzkach ok 309 m2,
- wykonanie ok³adzin ¶ciennych i pod³ogowych zgodnie z wizualizacj±,
- wymiana armatury sanitarnej ,
- wymiana urz±dzeñ elektrycznych ,
- uszczelnienie przelewów basenowych.
Szczegó³owy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez firmê KAMBUD w sk³ad której wchodzi STWiORB oraz przedmiary robót, które s± za³±cznikami do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432112-2 - K³adzenie nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 22. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp do wysoko¶ci 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w dokumentach zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 300.000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych): co potwierdz± poprzez z³o¿enie aktualnej informacji banku,
b) posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadaj± do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia tzn. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali w budynku u¿yteczno¶ci publicznej nale¿ycie robotê budowlan± polegaj±ce na u³o¿eniu p³ytek ¶ciennych gresowych/ceramicznych
oraz w budynku u¿yteczno¶ci publicznej robotê budowlan± polegaj±c± na u³o¿eniu p³ytek pod³ogowych gresowych, o ³±cznej powierzchni w/w p³ytek min. 300 m2,
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ :
- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych,
- kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodoci±gowych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika robót w specjalno¶ci sanitarnej,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ( wzór stanowi za³±cznik Nr 3 do SWZ ). Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( wzór stanowi za³±cznik Nr 8 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wzór stanowi za³±cznik Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wzór stanowi za³±cznik Nr 5 do SWZ),
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
3) Pe³nomocnictwo
4) Zobowi±zanie podmiotu
5) Wadium -
6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± do oferty o¶wiadczenie
8) kosztorys ofertowy uproszczony, który bêdzie zawiera³:
a) stronê tytu³ow± zawieraj±c±: nak³ady, warto¶æ roboczogodziny, warto¶æ kosztorysu,
b) liczbê porz±dkow±,
c) opis (obliczenia) pozycji kosztorysowanych robót i nak³ad,
d) warto¶æ za pozycjê,
e) podsumowanie kosztorysu,
f) cenê jednostkow± pozycji.
Natomiast kosztorys ofertowy opracowany metod± szczegó³ow± (uk³ad KNR), zarówno w wersji nieedytowalnej *pdf jak i edytowalnej *ath, sporz±dzi wykonawca, który z³o¿y ofertê najwy¿ej ocenion±.
Kosztorysy ofertowe poszczególnych bran¿ MUSZ¡ odzwierciedlaæ pozycje z przedmiarów robót i zachowywaæ ich kolejno¶æ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
10000.006.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) wspólnie musz± wykazaæ, ¿e wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,2) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ,
3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
4) musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pe³nomocnictwo musi mieæ formê elektroniczn± lub postaæ elektroniczn± lub kopiê potwierdzon± kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z
którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany umowy zosta³y zawarte w projekcie umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Termin wykonania zamówienia :Zadanie 1 – od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024r.
Zadanie 2 – od 09.08.2024r. do 31.08.2024r.
2. Warunki gwarancji i rêkojmi.
1) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia na okres :
Zadanie 1 - 36 miesiêcy licz±c od daty podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót Zadania 1 .
Zadanie 2 - 60 miesiêcy licz±c od daty podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót Zadania 2 .
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Magnolia" w G³ogowie
- Zakup biletów miesiêcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek o¶wiatowych z terenu Gminy G³ogów w 2025 r.
- Us³ugi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych - przygotowanie i dostawa posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Publicznego nr 15 w G³ogowie
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.