Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie na rok 2022-2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W LUBARTOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 82
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-855-22-14
1.5.8.) Numer faksu: 81-855-29-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabursarcez@rcez.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcez.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rcez.lubartow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie na rok 2022-2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c4ea8c-f13f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00127986/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie na rok 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 1 nabiał i produkty mleczarskie,Kod CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 36740 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 warzywa, owoce, jaja,Kod CPV 15300000-1 Owoce warzywa i podobne produkty
Kod CPV 03142500-3 Jaja
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 20040 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 warzywa, owoce, jaja,Kod CPV 15300000-1 Owoce warzywa i podobne produkty
Kod CPV 03142500-3 Jaja
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 38410 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 4 mrożonki,Kod CPV 15221000-3 Ryby mrożone
Kod CPV 15331170-9 Warzywa mrożone
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 15030 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 5 mięso, wędliny,Kod CPV 15110000-2 Mięso
Kod CPV 15130000-8 Produkty mięsne
Kod CPV 15112100-7 Świeży drób
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15130000-8 - Produkty mięsne
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 40080 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część NR 6 pieczywo i wyroby cukiernicze – (świeże z bieżącej produkcji min. 12 godzin od momentu wypieku)Kod CPV 15811000-6 Pieczywo
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 16700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postępowanie przetargowe zostaje unieważnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postępowanie przetargowe zostaje unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postępowanie przetargowe zostaje unieważnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postępowanie przetargowe zostaje unieważnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postępowanie przetargowe zostaje unieważnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1129 ze zm.) zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postępowanie przetargowe zostaje unieważnione.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa środków czystości na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2025 roku
- Budowa kanalizacji deszczowej w os. 3 Maja w Lubartowie wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025_02_07 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych podzielona części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa nabiału (7)
- Zakup i dostawa warzyw i owoców
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.