Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej i kanalizaycjnej dla zadania pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych oraz budowa chodnika w gminach: Dębno, Myślibórz i Boleszkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myśliborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmysliborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatmysliborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej i kanalizaycjnej dla zadania pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych oraz budowa chodnika w gminach: Dębno, Myślibórz i Boleszkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78331a10-e3f9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej i kanalizacyjnej dla zadania pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych oraz budowa chodnika w gminach: Dębno, Myślibórz i Boleszkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.131.63.2023.KpK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży drogowej i kanalizacyjnej dla zadania pn.: „Modernizacja i przbudowa dróg powiatowych oraz budowa chodnika w gminach: Dębno, Myślibórz i Boleszkowice”.
2. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem określa postepowanie o udzielenie zamówienia - ogłoszenie BZP nr 2023/BZP 00130461/01 z dnia 10.03.2023r z ewentualnymi późniejszymi zmianami (dalej jako roboty budowlane” lub „inwestycja”).
3. Usługa Nadzoru Inwestorskiego polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 powyżej, od momentu zgłoszenia rozpoczęcia robót do odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego. Przez Inspektora Nadzoru należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia.
5. W zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wchodzi:
1) Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad inwestycją, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami polskiego prawa budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących oraz wymaganiami ustalonymi w dokumentacji technicznej i umowie na roboty budowlane. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych, posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego prawa budowlanego.
2) Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego.
3) Udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie realizacji robót budowlanych.
4) Nadzór inwestorski na placu budowy min. dwa razy w tygodniu (łącznie min. 8 godz.) podczas prowadzenia robót budowlanych, pobyt inspektorów pozostałych branży w zależności od potrzeb wynikających z zaawansowania robót danej branży, z wcześniejszym zawiadomieniem Zamawiającego o pobycie na placu budowy oraz w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, o których mowa w pkt. 5 poniżej, na wezwanie Zamawiającego, przy czym czas reakcji od zawiadomienia Zamawiającego do przybycia Inspektorów nie przekroczy … godz. (max. 48h, zgodnie z czasem określonym w formularzu ofertowym Wykonawcy, stanowiącym Załącznik numer 2 do Umowy, kryterium oceny ofert)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R.D.J. - Projektowanie- Nadzór- Wykonawstwo Robert Andruszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551325139
7.3.3) Ulica: Dębowa 18B
7.3.4) Miejscowość: Tanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"R.D.J. - Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo" Robert Andruszko
jakie przetargi wygrała firma
"R.D.J. - Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo" Robert Andruszko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4023W - budowa chodnika na odcinku Wałsnów - Bąków (dokumentacja)".
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa przystani rybackiej "Kąty Rybackie II" w Kątach Rybackich, gmina Sztutowo" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.