Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00305454/01 - Wynik z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f2da4b-dae9-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2f2da4b-dae9-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu joanna.zelent@mecinka.pl. Wykonawcy będą komunikować się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl (wymaga się od Wykonawców każdorazowego wskazywania adresu poczty elektronicznej) , lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : ug@mecinka.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu z dnia 30 grudnia 2020r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz.U. z 2020r. poz. 2452),
2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz.U. z 2020r. poz. 2452) , sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2012r. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych ( tj. Dz.U. z 2017r. poz. 2247) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020r. Prezesa Rady Ministrów przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail ),
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6)W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania : GP.271.4.2024.JZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.4.2024.JZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
- usunięcie 4 drzew ( 3 szt. olsza czarna o obwodach pnia : 398cm, 79cm i 178cm oraz 1 szt. świerk pospolity na podstawie zgody Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Legnicy z dnia 11.10.2023 r. oraz na podstawie decyzji Starosty Jaworskiego z dnia 15.02.2024r. (o terminie wycinki należy zawiadomić Nadzór Wodny Złotoryja z dwudniowym wyprzedzeniem, bezpośrednio przed planowanym wycięciem należy dokonać oględzin drzew pod kątem stwierdzenia czy nie zostały one zasiedlone), uzyskany w wyniku wycinki materiał drzewny Wykonawca złoży w obrębie działki nr 98 obręb Kondratów.
- tymczasową i docelową organizacji ruchu;
- przepust jednokomorowy (prefabrykat) o świetle poziomym 4,0m, świetle pionowym 1,50m i długości 9,0 m wraz z barierami ochronnymi oraz umocnienie dna i skarp potoku Wilcza na odcinku po 5 m od obrysu przepustu w każdą stronę (poinformowanie PGW Wody Polskie Nadzór Wodny Złotoryja z 7-dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac),
- dojazd z drogi powiatowej nr 2602D do działki nr 98, gdzie realizowana jest budowa świetlicy wiejskiej ( przed rozpoczęciem realizacji zjazdu należy dokonać uzgodnienia projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno- budowlanego zjazdu z Zarządcą Drogi - Zarząd Powiatu w Jaworze)- należy liczyć się z koniecznością dostosowania wysokościowego drogi do zastanej rzędnej przy budynku.
2) Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa niżej wymieniona dokumentacja :
a) projekt budowlany składający się z projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno- budowlanego, załączników projektu budowlanego dla zadania pn.: „Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów, z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów, przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów” wykonany dnia 30.10.2023 r. przez MILMOST Budownictwo Inżynieryjne ul. Warmińska 13/3, 59-220 Legnica, projektant: mgr inż. Lesław Milewski,
( Przedsięwzięcie znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej).
b) projekt wykonawczy dla zadania: „Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów, z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów, przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów” wykonany w listopadzie 2023 r. przez MILMOST Budownictwo Inżynieryjne Lesław Milewski ul. Warmińska 13/3, 59-220 Legnica, projektant: mgr inż. Lesław Milewski,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana dla zadania pn.: „Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów, z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów, przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów” wykonana dnia 30.12.2023 r. przez mgr inż. Lesława Milewskiego MILMOST Budownictwo Inżynieryjne ul. Warmińska 13/3, 59-220 Legnica,
d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wykonana dla zadania pn.: „Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów, z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów, przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów” dnia 16.01.2024 r. przez projektanta mgr inż. Lesława Milewskiego ul. Warmińska 13/3, 59-220 Legnica,
e) decyzja nr 342/2023 Dyrektora Zarządu Zlewni w Legnicy Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 09.11.2023 r. orzekająca o wydaniu Gminie Męcinka pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące przepustów tj. przepustu na Potoku Wilcza w km 9+080, na dz. nr 46/1 obręb Kondratów, gm. Męcinka,
f) opinia geotechniczna dla ustalenia geotechnicznych warunków podłoża terenu projektowanego obiektu mostowego w miejscowości Kondratów, działka drogowa nr 366/1 obręb 0003, gmina Męcinka, powiat jaworski, województwo dolnośląskie, opracowana w marcu 2023 r. przez mgr Zbigniewa Curyło zatwierdzona przez Kierownika Zakładu Robót Geologiczno- Wiertniczych Jacka Kielara ul. Gdańska 31, 59-700 Bolesławiec,
g) przedmiar dla zadania pn.: „Budowa przepustu na potoku Wilcza w ramach budowy dojazdu do działki nr 98 obręb Kondratów, z drogi powiatowej położonej na działce nr 366/1 obręb Kondratów, przez działkę nr 46/1 obręb Kondratów” opracowany dnia 16.01.2024 r. przez MILMOST Budownictwo Inżynieryjne Lesław Milewski ul. Warmińska 13/3, 59-220 Legnica,
h)Decyzja ZDP.7130.2.30.2023 Zarządu Powiatu w Jaworze z dnia 13.09.2023r. – zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi powiatowej nr 2602D.
3) W przypadku rozbieżności dokumentacji, o której mowa w pkt 2) wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
a) projekt budowlany,
b) projekt wykonawczy,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiar robót.
4) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy. Szczegóły dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy tj. we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa/ przebudowa/ rozbudowa mostu lub przepustu na cieku o wartości minimum 300.000,00 zł brutto oraz będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy określa załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-18
INNE PRZETARGI MĘCINKA
więcej: przetargi MĘCINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.