Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133858/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00147993/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Kwatery Myśliwskiej Czarne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBICHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lubichowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6fba2387-6b0b-4748-9c62-f6b4191d98881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Kwatery Myśliwskiej Czarne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdc3837-bf21-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00491344/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Kwatery Myśliwskiej Czarne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3943954,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace należy rozpocząć od robót ziemnych, rozbiórki obejmującej demontaż stolarki, rozbiórki stropów, rozbiórki ścian oraz wykucia otworów drzwiowych i okiennych.
Na poziomie przyziemia konieczna jest rozbiórka ściany między pomieszczeniem gospodarczym i kotłownią. Demontaż ścian działowych w pomieszczeniu składu opału. Częściowe wyburzenie ścian wewnętrznych w garażu, utworzenie nowych otworów zewnętrznych poprzez wyburzenie fragmentu ściany zewnętrznej. Utworzenie otworu między garażem, a salą.
Na parterze wymagana jest rozbiórka ściany między pomieszczeniem socjalnym 2, a holem. Powiększenie otworu drzwiowego między holem, a pomieszczeniem gospodarczym. Wyburzenie fragmentu ściany między holem, a kancelarią w celu utworzenia otworu drzwiowego. Rozbiórka ścian między kancelarią, wc, komunikacją i łącznikiem oraz między łącznikiem, a wiatrołapem. Wyburzenie fragmentu ściany między pomieszczeniem kancelarii, a świetlicą w celu utworzenia otworu drzwiowego. Wyburzenie fragmentu ściany między świetlicą, a jadalnią. Wyburzenie fragmentu ściany zewnętrznej w celu zmiany lokalizacji otworu okiennego w pomieszczeniu pok. nr 4 Wyburzenie ścian działowych między pok. nr 4, łazienkami, a pokojem nr.3. Wyburzenie ściany działowej między pokojem nr 2, a łazienką. Wyburzenie ściany działowej między pokojem nr 1, a łazienką. Między kondygnacją przyziemia, a parterem w miejscu pokoju nr 4 konieczna jest rozbiórka stropu w celu utworzenia klatki schodowej.
Na poddaszu planowana jest rozbiórka ścian wewnętrznych w pokoju nr 16, oraz między pokojem nr 16, a przedpokojem. Rozbiórka ściany między przedpokojem, a pokojem nr 14. Rozbiórka ściany między przedpokojem, a pokojem nr 13 i łazienką. Rozbiórka ściany między przedpokojem a łazienką pokoju nr 15. Rozbiórka ściany między przedpokojem a pomieszczeniem komunikacji. Rozbiórka ścian między pomieszczeniem komunikacji, a łazienką i pokojem nr 5. Rozbiórka ściany między pokojem nr 5 i pokojem nr 6. Rozbiórka ścian między przedsionkiem, łazienką i pokojem numer 8. Rozbiórka ścian między pokojem nr 9 a przedsionkiem i łazienką, oraz pokojem nr 8. Rozbiórka ścian między pokojem 11 i 10, oraz przedpokojem. Rozbiórka ściany miedzy pokojem 11 i 12.
Na każdej kondygnacji wymagany jest demontaż drzwi. Wszelkie prace rozbiórkowe oraz demontażowe opisane i przedstawione zostały na rysunkach projektu wykonawczego oraz w opisie projektu wykonawczego, przedmiarze robót oraz wizualizacjach.
Przebudowie ulegają instalacje wewnątrz budynku, instalacja wodna, kanalizacyjna, urządzeń grzewczych, wentylacja, klimatyzacja, instalacja elektryczna w tym systemów alarmowych i anten. Instalacja elektryczna obejmuje również montaż nowej fotowoltaiki na dachu budynku.
Przebudowa przyziemia obejmuje adaptację garażu na salę konferencyjną dla 40 osób wraz z zapleczem i nowym węzłem sanitarnym, obejmuje wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz montaż okien i drzwi. Zamurowanie otworu drzwiowego między kotłownią, a nową sala konferencyjną. Przebudowa obejmuje wydzielenie nowej klatki schodowej z nowymi schodami monolitycznymi, montażem windy osobowej, prowadzącej z poziomu przyziemia na poziom parteru. Opracowaniem objęte jest również stworzenie dodatkowej płyty fundamentowej pod projektowany szyb windy, ławy fundamentowe i fundament pod nowe schody. Przebudowie ulega zaplecze socjalne, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego, zaplecza Sali konferencyjnej, wc i wc dla osób z niepełnosprawnością oraz komunikacji.
Przebudowa parteru polega na wykonaniu nowej recepcji, zaplecza socjalnego i toalety dla pracowników. Zredukowania ściany jadalni i świetlicy. Zaślepienia przewodu dymowego komina zlokalizowanego w pomieszczeniu świetlicy. Wydzielenia pomieszczenia porządkowego, budowa ścian między pokojem gospodarczym, a pomieszczeniem socjalnym. Budowa ścian między pokojem nr 1, a łazienką i łącznikiem. Budowa ścian między pokojem nr 2, a łazienką. Budowa ścian między pokojem nr 3, a łazienką i nową klatką schodową.
Przebudowa poddasza obejmuje zmianę aranżacji pomieszczeń, wykonanie 10 pokoi gościnnych wraz z łazienkami. Przebudowie ulegają wszystkie pomieszczenia i łazienki poza pokojem nr 6. Przebudowa obejmuje również wykonanie włazu na poddasze nieużytkowe. Doprowadzenie kanalizacji do projektowanego pomieszczenia kuchni.
Na każdej kondygnacji wymagany jest montaż nowych drzwi i/lub okien, w tym na poddaszu okna dachowego. Konieczne jest wykonanie izolacji termicznej budynku, tynkowanie, kładzenie płytek, biały montaż, kładzenie podłóg, tapetowanie ścian, malowanie, montaż lameli na ścianach i sufitach, montaż oświetlenia, montaż desek elewacyjnych Wszelkie prace opisane i przedstawione zostały na rysunkach projektu wykonawczego, w opisie projektu wykonawczego, przedmiarze robót oraz wizualizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4247754,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6569375,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4247754,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD s.c. G. Piątek, P. Szachta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922267748
7.3.3) Ulica: Białachowska 1A
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLBUD G. PIĄTEK, P. SZACHTA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
POLBUD G. PIĄTEK, P. SZACHTA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4247754,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI LUBICHOWO
więcej: przetargi LUBICHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.