Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158892/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja galerii wraz z przebudową wejścia do galerii oraz wejścia głównego do budynku MOK w Zawierciu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 032 67 22882
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja galerii wraz z przebudową wejścia do galerii oraz wejścia głównego do budynku MOK w Zawierciu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-736d5ed5-04b2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046117/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja galerii wraz z przebudową wejścia do galerii oraz wejścia gł. do budynku z dostosowa. do potrzeb osób ze szczegól. potrzeb. w MOK Centrum w ram zad. ZAWartE-otwarte galeria bez barier
1.1.1 Roboty modernizacyjno-budowlane w galerii "ZAWartE" (min. dostosowanie dla osób ze szczególnmi potrzebami) w budynku MOK "Centrum" w Zawierciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 594776,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja galerii wraz z przebudową wejścia do galerii oraz wejścia głównego do budynku z
dostosowaniem do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Miejskim Ośrodku Kultury
"Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu w ramach zadania "ZAWartE - otwarte. Galeria
bez barier".
Zakres robót obejmuje:
Branża Budowlana:
Prace rozbiórkowe i demontaże: demontaż opraw oświetleniowych; demontaż zawiesi
ekspozycyjnych; demontaż karniszy; demontaż grzejników; demontaż cokolików plastikowych;
demontaż ślusarki wewnętrznej i zewnętrznej wg rzutów; rozbiórkę pochylni zewnętrznej;
demontaż stojaka na rowery; zamurowanie otworu drzwiowego do sali widowiskowej bloczkami
silikatowymi
- grubości min. 18 cm z obustronnym tynkowaniem; zamurowanie otworów po usuniętej
wewnętrznej okiennej ślusarce aluminiowej.
Parter galerii:
wykonanie okładzin ścian i słupów z GK na ruszcie stalowym wraz z regularnie, rozstawionym
rastrem śrub i systemem szyn dla celów ekspozycyjnych, spoiny okładzin szpachlowane wraz ze
szpachlowaniem całopowierzchniowym, montaż cokolików przy okładzinach GK, skrajne,
przyścienne piony CO należy schować za zabudową z okładziny GK, montaż w okładzinach GK
kratek wentylacyjnych białych, zabudowa parapetów i wnęki pod parapetami płytami MDF na
podkonstrukcji, systemowej wraz z montażem kratek umożliwiających funkcjonowanie
grzejników, konwekcyjnych, czyszczenie posadzki kamiennej wraz z uzupełnieniem fug i
impregnacją kamienia, oklejenie szyb szyb ślusarki zewnętrznej od wnętrza za pomocą białej
semitransparentnej folii z klejem usuwalnym, szyby należy umyć i odtłuścić, instalację 4 sztuk
aluminiowego szynowego systemu z wózkami przesuwnymi montowanego do sufitu
umożliwiającego montaż 3 paneli MDF przesuwnych, ekspozycyjnych o wymiarach
~193x120cm, montaż nowej ślusarki aluminiowej wewnętrznej ze szklanymi drzwiami, remont i malowanie białą bejcą istniejących drzwi ze sklejki do sali widowiskowej, malowanie ścian i
sufitów farbą zmywalną lateksową satynową w kolorze białym.
Piętro galerii: wykonanie okładzin ścian i słupów z GK na ruszcie stalowym wraz z regularnie
rozstawionym rastrem śrub i systemem szyn dla celów ekspozycyjnych, spoiny okładzin
szpachlowane wraz ze szpachlowaniem całopowierzchniowym, montaż cokolików przy
okładzinach GK, montaż w okładzinach GK kratek wentylacyjnych grafitowych, czyszczenie
posadzki kamiennej wraz z uzupełnieniem fug i impregnacją kamienia, czyszczenie okładzin
ścian z płytek ceramicznych wraz z uzupełnieniem fug, oklejenie szyb ślusarki zewnętrznej od
wnętrza za pomocą białej semi-transparentnej folii z klejem usuwalnym, szyby należy umyć i
odtłuścić, instalację 4 sztuk aluminiowego szynowego systemu z wózkami przesuwnymi,
montowanego do sufitu umożliwiającego montaż 3 paneli MDF przesuwnych, ekspozycyjnych o
wymiarach ~193x120cm, montaż nowej ślusarki aluminiowej wewnętrznej ze szklanymi
drzwiami, remont i malowanie białą bejcą istniejących drzwi ze sklejki do sali widowiskowej,
malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną lateksową satynową w kolorze grafitowym.
Branża elektryczna:
Dostawa, montaż i uruchomienie platformy schodowej dla niepełnosprawnych.
Tablica rozdzielcza:
Instalacja oświetlenia:
Zasilanie drzwi przesuwnych:
Zasilanie podnośnika dla niepełnosprawnych:
Instalacje należy wykonać jako podtynkową.
Ochrona przeciwporażeniowa.
2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do
kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ)
3. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka),
producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje
produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm,
europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o
których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5
ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp
zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod
warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów
składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
4. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w
rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich
wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów
potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania
Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie
potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu
zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
5. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów,
Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy
lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata
licząc od daty odbioru końcowego robót.
7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem
umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót,
były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego,
czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw.
pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi
transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych
prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub
nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą
wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
9. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób
niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami) poprzez dostosowanie pomieszczeń
będących przedmiotem niniejszego postępowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych i
wyposażenie ich w niezbędne urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342412-3 - Głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977834,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „INSTALDAR” Dariusz Dzielawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273276176
7.3.3) Ulica: ul. Koziegłowska 78
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Modernizacja galerii wraz z przebudową wejścia do galerii oraz wejścia głównego do budynku z dostosowaniem do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Miejskim Ośrodku Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu w ramach zadania "ZAWartE - otwarte. Galeria bez barier".
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Urządzenia głośnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.