Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Ulanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ULANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 5
1.5.2.) Miejscowość: Ulanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158763041
1.5.8.) Numer faksu: 158763053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ulanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ulanow.pl/p,87,przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Ulanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-998cd0d5-bbc0-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018947/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Ulanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.270.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad. 1 „Przebudowa drogi Kurzyna Mała – Ruda Tanewska położonej na działkach nr ewid. 1032/1 oraz 928 obręb Dąbrówka w km 2+140 – 2+423”
Nawierzchnia jezdni o szerokości 3,50 m na odcinku 2+140 - 2+243 km o przekroju dwustronnym ze spadkiem o wartości 2 %.
Projektuje się przebudowę przy zachowaniu następujących parametrów konstrukcyjnych:
1) podbudowa
• warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0/31,5mm i tłucznia 20/63mm wymieszane w proporcji 1:1 gr. 14 cm
• warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej 0/31.5mm gr. 7 cm
2) jezdnia
• warstwa wiążąca gr. 4 cm z z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 16 W 50/70
• warstwa ścieralna gr.3 z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11 S 50/70
3) pobocza
• pobocza z materiału ziemnego szer. śr. 0,75 m o spadku 6%
zad. 2 „Przebudowa drogi gminnej Zarowie – Kurzyna Wielka nr dz. ewid. 412”
Projektuje się przebudowę przy zachowaniu następujących parametrów konstrukcyjnych:
szerokość nawierzchni jezdni – 3,50 m ( plus jedna mijanka 2,50 m)
• na odcinku drogi przy istniejącej konstrukcji drogi od km 0+000 do km 1+ 875 , dł. 1875 m zabieg poprawiający nośność o następującym układzie warstw konstrukcyjnych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
Jako podbudowę:
- podbudowa zasadnicza górna warstwa 0/31,5mm gr. 7 cm
- podbudowa pomocnicza z kruszywa 0/63 i 31,5/63 mm wymieszana w stosunku 1:1 gr. 14 cm.
Całkowita grubość warstw konstrukcyjnych - 28cm.
• na mijance taka sama konstrukcja jak na jezdni
• szerokość pobocza 0,75 m ze spadkiem:
- 8 % w przekroju poprzecznym daszkowym,
- pobocze szer. 0, 75 m, pochylenie 8 % na prostych oraz na odcinkach krzywoliniowych o pochyleniu poprzecznym jezdni jak na odcinku prostym, o 2 do 3 % więcej niż pochylenie jezdni, jeżeli jest to pobocze po wewnętrznej stronie łuku, tyle, co pochylenie jezdni do szerokości 0,75 m pobocza, jeżeli jest to pobocze po zewnętrznej stronie łuku.
zad. 3 „Przebudowa drogi gminnej nr 102817R w miejscowości Wólka Tanewska w km 0+000 do km 2+244 wraz z remontem przepustów” Etap I km 0+000 do km 1+285
Projektuje się przebudowę przy zachowaniu następujących parametrów konstrukcyjnych
• na odcinku drogi przy istniejącej konstrukcji drogi od km 0+000 do km 1+ 135, dł. 1135 m, szer. 4,00m zabieg poprawiający nośność o następującym układzie warstw konstrukcyjnych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- siatka wzmacniająca
Całkowita grubość warstw konstrukcyjnych - 7cm.
• na odcinku drogi od 1+ 135 do km 1+285, dł. 150 m, szer. 4,00m budowa drogi o następującym układzie warstw konstrukcyjnych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 3 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego w-wa górna 0/31,5, gr. 7cm
- podbudowa z mieszanki kruszyw: z kruszywa łamanego 0/31,5 mm i tłucznia 20/63 mm śr. wymieszanych ze sobą w proporcjach 1:1 gr. 13 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1747088,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2168377,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1747088,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524
7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1747088,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.