Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137992/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
- 2023/BZP 00012898/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej- Skwer przy ul. Wiatracznej w Szreńsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10
1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 w. 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szrensk.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej- Skwer przy ul. Wiatracznej w Szreńsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9e57aa7-c624-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027796/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej- Skwer przy ul. Wiatracznej w Szreńsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137992/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.ZP.271.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie przestrzeni publicznej- Skwer przy ul. Wiatracznej w Szreńsku.
Zakres robót obejmuje min.:
a) roboty ziemne,
b) roboty budowlane:
- chodniki,
- place postojowe,
- drogi dojazdowe,
- mała architektura,
c) roboty budowlane inne:
- trawniki,
- nasadzenia krzewów i drzew,
- płotki dekoracyjne,
d) roboty elektryczne:
-oświetlenie terenu– 34 szt. latarń ulicznych w tym 19 latarń ulicznych fotowoltaicznych.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, załączniki do SWZ 11 i 12, i przedmiarach robót załączniki nr 10a i 10b– udostępnionych jedynie poglądowo.
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca.
2) Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający mieszkańcom dojazd do posesji. W razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu na drodze należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
3) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
4) Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa.
5) Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru
6) Koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykazu nasadzeń krzewów i drzew,
8) Usunięcie z terenu inwestycji drzew i krzewów na podstawie załączonej do swz decyzji o usunięciu drzew.
9) Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.
10) Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy roboty wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
Na terenie przedmiotowej inwestycji równocześnie realizowana będzie przebudowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej nn-0,4kV na kablową oraz stacji transformatorowej 15/0,4 kV (kopia części umowy w załączeniu). Zamawiający wymaga opracowania i dostarczenia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego, zwanego dalej „harmonogramem” z rozbiciem miesięcznym i kwartalnym, zawierającym terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót wraz z ich wartościami i uzgodnienie z Zamawiającym. Harmonogram wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego, dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje do weryfikacji i akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający dokonuje analizy i akceptacji lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia dostarczenia harmonogramu przez Inspektora.
Na terenie przedmiotowej inwestycji równocześnie realizowana będzie przebudowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej nn-0,4kV na kablową oraz stacji transformatorowej 15/0,4 kV (kopia części umowy w załączeniu). Zamawiający wymaga opracowania i dostarczenia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego, zwanego dalej „harmonogramem” z rozbiciem miesięcznym i kwartalnym, zawierającym terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót wraz z ich wartościami i uzgodnienie z Zamawiającym. Harmonogram wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego, dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje do weryfikacji i akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający dokonuje analizy i akceptacji lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia dostarczenia harmonogramu przez Inspektora.22. Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.
46. Usunięcie z terenu inwestycji drzew i krzewów na podstawie załączonej do swz decyzji o usunięciu drzew.
47. Materiały z rozbiórki i wycinki drzew i krzewów nie należą do Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli jednak materiały z rozbiórki i wycinki drzew i krzewów zostałyby zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego do odzysku, Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 10 km).
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 2. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2087475,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2087475,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2087475,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.T.U. "PLUS" s.c. Tomasz i Małgorzata Góralczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130454097
7.3.3) Ulica: Lidzbarska 37
7.3.4) Miejscowość: Żuromin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2087475,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utworzenie miejsc integracji mieszkańców oraz budowa budynku garażowo-biurowego
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1752 O w związku z budową drogi dla rowerów oraz pieszych i rowerów na odcinku Suchy Bór - Lędziny - II etap
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.