eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorUtrzymanie czystości na terenie gminy Zator w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Zator

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8412215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zator.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c978ae8-ca77-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c978ae8-ca77-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021397/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Oczyszczanie miasta i gminy Zator

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający sprawuje nad Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zatorze kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki. W składzie Rady Nadzorczej zasiadają pracownicy Zamawiającego (dwóch spośród trzech członków Rady Nadzorczej). Strategiczne decyzje podejmowane są za zgodą Rady Nadzorczej, która spotyka się co najmniej raz na kwartał. Na spotkaniach przedstawiane jest sprawozdanie z działalności Spółki w tym przychody i koszty na poszczególnych działalnościach m.in. kanalizacyjna, wodociągowa, komunalna. Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych mu przez Zamawiającego lub inną osobę prawną, nad którą Zamawiający sprawuje kontrolę oraz nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W związku z czym zachodzi przesłanka, o której mowa w art. 214 ust 1 pkt 11 lit a, b, i c.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249998,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy Zadania realizowany w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
• Oczyszczanie z nieczystości terenu wokół przystanków autobusowych dwa razy w tygodniu wraz z wywozem nieczystości i
opróżnianiem ustawionych przy przystankach koszy. Zakres prac obejmuje również wykoszenie traw dwa metry wokół
przystanków na bieżąco w okresie letnim.
• Mycie przystanków autobusowych trzy razy w roku (marzec, maj i lipiec).
• Utrzymanie czystości – na chodnikach, placach, skwerach, skarpach itp. Za zakres prac obejmuje zbieranie odpadów i
śmieci, likwidowanie rosnących traw wzdłuż krawężników oraz pomiędzy kostkami na chodnikach, usuwanie liści.
• Sprzątanie śmieci z pasa drogowego po koszeniu.
• W okresie zimowym odśnieżanie oraz posypywanie chodników w obszarze Rynku i ciągów pieszych prowadzących do
niego.
• Mechaniczne zamiatanie ciągów pieszych w obrębie miasta– według zgłaszanych potrzeb.
• Utrzymanie w estetycznym stanie słupów ogłoszeniowych oraz tablic poprzez okresowe usuwanie starych ogłoszeń jeden
raz w miesiącu, oraz usuwanie na bieżąco wszelkich ogłoszeń, plakatów itp. z drzew, przystanków i innych miejsc do tego
celu nie przeznaczonych.
• zbieranie odpadów na terenach sołectw– według zgłaszanych potrzeb.
• interwencje służb porządkowych na indywidualne zlecenie Zamawiającego.
• Utrzymanie w czystości pomnika w Rynku w Zatorze wg potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122583091

7.3.3) Ulica: Zamkowa 4

7.3.4) Miejscowość: Zator

7.3.5) Kod pocztowy: 32-640

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274780,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.