Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195294/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji oprogramowań, subskrypcji (wsparcia) dla oprogramowań oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu pt. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dolnoslaska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji oprogramowań, subskrypcji (wsparcia) dla oprogramowań oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu pt. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2390aab2-e40b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.28 Zakup licencji oprogramowania i akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Usprawnienie czesko-polskie współpracy w walce z cyberprzestępczością"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, Nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/00016542.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-027-040-027/2023/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3567178,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148701,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 postępowania:zakup oprogramowania do pozyskiwania dowodów z wiadomości e-mail z serwerów poczty elektronicznej oraz chmury 1 szt,
zakup oprogramowania służącego do wykonywania kopii (klonów/obrazów) nośników 2 szt,
zakup oprogramowania służącego do posektorowego odzyskiwania danych z płyt optycznych i innych nośników 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu umowy do Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 – zgodnie z wykazem z Załącznika nr 2 do Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia licencji elektronicznych oprogramowania, na adres mail : licencje@wr.policja.gov.pl
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym za termin wykonania umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 9365 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 postępowania:zakup przedłużenia licencji oprogramowania XRY Complete szt. 1 lub dostawa oprogramowania równoważnego,
zakup przedłużenia licencji oprogramowania UFED 4PC ULTIMATE szt. 1 lub dostawa oprogramowania równoważnego,
zakup przedłużenia licencji oprogramowania AXIOM wersja SMS + COMPLETE + CLOUD szt. 1 lub dostawa oprogramowania równoważnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu umowy do Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 – zgodnie z wykazem z Załącznika nr 2 do Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia licencji elektronicznych oprogramowania, na adres mail : licencje@wr.policja.gov.pl
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym za termin wykonania umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 127430,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 postępowania:zakup dysków twardych 9 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu umowy do Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 – zgodnie z wykazem z Załącznika nr 2 do Umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym za termin wykonania umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 11906,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9527,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9527,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9527,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna ul. Dworkowa 2/107 A, 00-784 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5211002381
7.3.3) Ulica: ul. Dworkowa 2/107 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9527,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: Dysk magnetyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.