Og³oszenie z dnia 2024-03-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00073608/01 - Og³oszenie z dnia 2024-01-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 42.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a39b5e83-b9bd-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00232151
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00073608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.1.2024.WIR
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 64206,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Us³uga dozoru mienia i obiektu na nieruchomo¶æ oznaczonej w ewidencji gruntów jako dzia³ka nr 94 o pow. 649 m2 po³o¿onej w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4, obrêb 36- ¦ródmie¶cie. Dzia³ka zabudowana jest budynkiem administracyjno-biurowym o pow. ca³kowitej 4615,72 m2, 13-kondygnacyjnym (12-nadziemnych,1- podziemna), w której Województwo Lubelskie jest wiêkszo¶ciowym wspó³w³a¶cicielem. Budynek posiada dwa wej¶cia: g³ówne od strony wschodniej i wej¶cie ewakuacyjne od zachodniej oraz jedno odrêbne wej¶cia od strony zachodniej do lokalu mieszkalnego. Budynek wyposa¿ony jest w instalacje: elektryczn±, wodoci±gow± z hydroforni±, kanalizacyjn±, ciep³ej wody u¿ytkowej, c.o. zasilana z sieci miejskiej, w instalacjê sygnalizacyjno-alarmow± wykrywania i sygnalizacji po¿aru oraz monitoringu systemu w³amania i napadu. Urz±dzenia: d¼wigi osobowe – szt. 2, maszynownia d¼wigów osobowych znajduje siê w jednym z pomieszczeñ gospodarczych na XI piêtrze budynku, dwie wymiennikownie - wymiennikownia dla instalacji c.o. budynku adm.-biurowego i wymiennikownia dla Banku Polskiej Spó³dzielczo¶ci w Lublinie, wymiennik ciep³ej wody u¿ytkowej.
Nieruchomo¶æ oznaczona jako dzia³ka nr 33/15 o pow. 908 m2 po³o¿ona przy ul. Kar³owicza 4 w Lublinie, obrêb 36 - ¦ródmie¶cie która znajduje siê:
- gara¿ podziemny o pow. 230,53 m2 z placem manewrowym,
- placem wewnêtrznym z miejscami parkingowymi (24 miejsc),
- wiat± ¶mietnikow± o pow. 16 m2.
Gara¿ podziemny wyposa¿ony jest w instalacjê o¶wietlenia ogólnego, wody u¿ytkowej oraz bramê gara¿ow± z napêdem. Plac wewnêtrzny z miejscami postojowymi wyposa¿ony w dwie zapory drogowe z mechanizmem napêdowym.
Dozór bêdzie pe³niony w nastêpuj±cych godzinach:
- ochrona w dni robocze od 6:00 do godz. 22:00,
- w soboty od 7:00 do 14:00,
Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone zostanie na podstawie rzeczywi¶cie ¶wiadczonej pracy przez pracowników ochrony, tj. wynagrodzenie miesiêczne = cena za 1 godz. pracy pracownika ochrony x ilo¶æ godz. pracy w miesi±cu. Wykonawcy bêdzie siê nale¿a³o wynagrodzenie jedynie za prace rzeczywi¶cie wykonane. Szczegó³owy sposób rozliczania miêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym zosta³ okre¶lny w Za³±czniku nr 10 do SWZ – Istotnych postanowieniach umowy.
Zak³adana ³±czna liczba godzin us³ugi dozoru mienia i obiektów, która powinna pos³u¿yæ Wykonawcy do wyceny oferty to 2214 godzin.
Wa¿ne:
Termin trwania us³ugi mo¿e zostaæ skrócony ze wzglêdu na sprzeda¿ nieruchomo¶ci, przekazanie innemu u¿ytkownikowi lub wykonanie robót inwestycyjnych na obiekcie.
Z zastrze¿eniem, ¿e minimalna warto¶æ przedmiotu zamówienia jak± bêdzie musia³ wykorzystaæ Zamawiaj±cy okre¶la siê na 30% warto¶ci umowy brutto.
3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 63723,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 83875,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63723,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gladiatos Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133096646
7.3.3) Ulica: 3 maja 8/7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-078
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 63723,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podzia³em na czê¶ci.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materia³ów zu¿ywalnych wed³ug katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych z zakresu nauki jêzyka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Us³uga transmisji danych pomiêdzy lokalizacjami Lubelskiego Oddzia³u Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. W³. Andersa 34 w Koszalinie bêd±cym siedzib± Prokuratury Okrêgowej w Koszalinie oraz S±du Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia S±du Rejonowego w Ko³obrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Ba³uki 11 w Szczecinie
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem warto¶ci pieniê¿nych.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.