eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówPrzebudowa drogi w m. Borek



Og³oszenie z dnia 2021-10-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w m. Borek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina G³ogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 836 55 55

1.5.8.) Numer faksu: 76 836 55 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gminaglogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w m. Borek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df5be626-2cb4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00232168

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009021/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Przebudowa drogi w m. Borek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaglogow.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adania o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy), wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini Portal („Formularz komunikacji”); https://miniportal.uzp.gov.pl , https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”/ „Formularze do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych lub o¶wiadczeñ, a tak¿e informacji, przekazywanych przy u¿yciu miniPoralu zosta³y opisane w „Regulamin korzystania z sytemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
us³ug administracji publicznej (ePUAP)”. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oaz warunki korzystania z sytemu miniPortal. Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem dedykowanego „ Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”/„Formularze do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://gminaglogow.bip.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonawca jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³ogów, ul. Piastowska 1, 67-200 G³ogów ul. Piaskowa 1; 67-200 G³ogów tel. +48 76 836 55 55.
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@gminaglogow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.) bez przeprowadzania negocjacji, o warto¶ci szacunkowej nieprzekraczaj±cej progów unijnych (nieprzekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶æ kwoty 214 000 euro), pod nazw±: „Przebudowa drogi w m. Borek”.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dalej ustawa Pzp.
5. Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy Pzp. Operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1041). Pos³aniec dostarczaj±cy korespondencjê na zasadach okre¶lonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy PZP. Kategorie podmiotów przetwarzaj±cych: Zewnêtrzny hostingodawca. Podmiot dostarczaj±cy narzêdzia i urz±dzenia komunikacji elektronicznej.
6. ADO przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, ADO przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. ADO przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia
ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania
7. Ma Pani/Pan prawo do:
a) ¿±dania od ADO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) ¿±dania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
c)¿±dania od ADO usuniêcia danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa,
d) ¿±dania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. Zakres ka¿dego z tych praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów RODO oraz ustawy Pzp. Z powy¿szych praw mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u ADO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o ³±cznej d³ugo¶ci 352,15 mb polegaj±c± na wymianie istniej±cej konstrukcji wraz z nawierzchni± jezdni z jednoczesnym jej poszerzeniem do szeroko¶ci 5,5 m tj. 2x2,75 m szeroko¶æ pasa ruchu . Przy projektowaniu przebudowy przyjêto klasê techniczn± drogi jako „L” – droga lokalna. Docelow± nawierzchniê jezdni stanowiæ bêdzie warstwa ¶cieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11 - gr. 5 która u³o¿ona bêdzie na warstwie wi±¿±cej z betonu asfaltowego i podbudowie z kruszywa ³amanego gr. 20 cm.
W ramach zadania przewiduje siê:
- budowê jednostronnego chodnika o szeroko¶ci 2,0 m (z jednym lokalnym przewê¿eniem do 1,5m) i spadku poprzecznym równym 2% w kierunku istniej±cych poboczy gruntowych lub cieku przykrawê¿nikowego,
- budowê zatoki autobusowej pe³nowymiarowej o szeroko¶ci 3,0 m i d³ugo¶ci 20,0 m wraz z najazdem o d³ugo¶ci równym 15,0 m i wyjazdem równym 10,0 m której docelow± nawierzchniê przewiduje siê wykonaæ z kostki kamiennej rozbiórkowej uzyskanej z konstrukcji jezdni u³o¿onej na podbudowie z betonu cementowego. Spadki poprzeczne zatoki autobusowej równe 2% w kierunku projektowanego cieku,
- budowê nowych zjazdów indywidualnych których docelow± nawierzchniê stanowiæ bêdzie betonowa kostka brukowa koloru czerwonego na podbudowie z kruszywa ³amanego o gr. 20 cm.
- w zwi±zku z wystêpowaniem istniej±cych zjazdów i doj¶æ do posesji przewiduje siê ich czê¶ciow± rozbiórkê, regulacjê oraz nieznaczne nowe utwardzenia terenu przy istniej±cych zjazdach. Na szeroko¶ci projektowanego chodnika wszystkie istniej±ce zjazdy i doj¶cia nale¿y rozebraæ i wykonaæ z nawierzchni z bet. kostki brukowej koloru czerwonego (zjazdy) oraz betonowej kostki brukowej koloru szarego (doj¶cia) wraz ze wzmocnion± podbudow± z kruszywa
³amanego o gr. 20 cm.
- wykonanie dwóch zjazdów publicznych o szeroko¶ci 6,0m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru szarego. Nawierzchnie zjazdów projektuje siê ograniczyæ betonowymi krawê¿nikami wtopionym 15x30 ustawionym na ³awie betonowej z oporem z betonu B-1. W ramach zjazdów przewiduje siê monta¿ przepustów pod zjazdami wykonanych z rur tworzywowych PEHD o sztywno¶ci obwodowej SN8 o d³ugo¶ci Lc=16,5m – zjazd nr 1 i Lc=15,0m – zjazd nr 2.
- wykonanie robót uzupe³niaj±cych istniej±cej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowej warstwy wi±¿±cej i ¶cieralnej o powierzchni 628m2.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium gwatancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek wówczas gdy:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000 z³,
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek wówczas gdy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o warto¶ci co najmniej 600.000,00 z³ brutto,
b) dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami prawa budowlanego upowa¿niaj±ce do prowadzenia robót w specjalno¶ci: - drogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 3 (O¶wiadczenie Wykonawcy) do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000 z³,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 7 (Wykaz robót budowlanych) do SWZ,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 8 (Wykaz osób) do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do przygotowania oferty zaleca siê skorzystanie z Formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 2 (Formularz ofertowy) do SWZ.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania
nie wynika z KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru, Wykonawca do³±cza do oferty Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do Reprezentowania Wykonawcy. Tre¶æ zdania drugiego stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca do oferty do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 3 (O¶wiadczenie Wykonawcy) do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - Za³±cznik nr 4 (O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp) do SWZ.
6. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w pkt 3 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce barak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - Za³±cznik nr 5 (O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego) do SWZ.
7. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - Za³±cznik nr 6 (Zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby) do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³
(s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - Za³±cznik nr 4 (O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp) do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 9 (Projekt umowy) do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.