Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00073968/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie Krytej pływalni Neptun z prawem opcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfd6df7d-b444-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości na terenie Krytej pływalni Neptun z prawem opcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd6df7d-b444-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Utrzymanie czystości na Pływalni Neptun oraz Palmiarni Miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości na terenie jednostki MZUK:
- Kryta pływalnia Neptun ul. Dzionkarzy 29, 44-119 Gliwice
Utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni Neptun z prawem opcji dotyczącym rozszerzenia zakresu sprzątania
Bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu odbywać się będzie w okresie od 1 marca 2024 do 28 lutego 2025r.:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 22:00
- w soboty, niedziele i święta w godzinach 7:00 - 22:00
Zakres podstawowy - realizacja zamówienia określonego w pkt 1/Parter oraz pkt 2/Piętro opisane w załączniku nr 9 do SWZ.
Prawo opcji - realizacja zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3/Piwnica opisane w załączniku nr 9 do SWZ.
Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości, w części albo wcale.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji etapu II.
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy;
5) Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego;
6) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.
7) Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Zamawiającego części umowy obejmującej prawo opcji w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z całości lub w części prawa opcji.
Szczegółowy opis dotyczący części zamówienia znajduje się w ZAŁĄCZNIKU nr 9 do SWZ.
Istotne warunki zamówienia
1) Koszt zakupu środków czystości, sanitarnych i higienicznych ponosi Zamawiający.
2) Wykonawca zobowiązany jest do obsługi obiektów, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami i wytycznymi organów administracji publicznej w szczególności inspekcji sanitarnej.
3) Wykonawca posiada wiedze, umiejętności oraz wymagane przeszkolenia do wykonania przedmiotu umowy.
4) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów oraz zasad BHP i p.poż. obowiązujących na terenie obiektu.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług będących przedmiotem umowy ze szczególną starannością i jest zobowiązany do stosowania się do wszystkich uwag kierownika i bieżącej współpracy z personelem obiektu.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia Koordynatora, który będzie bezpośrednim przedstawicielem Wykonawcy, upoważnionym do kierowania i nadzorowania pracy personelu wykonawczego. Będzie odpowiedzialny za prawidłowe, fachowe oraz rzetelne wykonywanie zapisów umowy jak również będzie bezpośrednio współpracował z kierownikiem obiektu.
7) W szczególnych przypadkach Zamawiający może wezwać koordynatora telefonicznie do stawienia się w siedzibie Zamawiającego a ten zobowiązany jest stawić się w czasie do 45 minut od wezwania.
8) Wykonawca zobowiązany jest co 14 dni do składania zapotrzebowania na środki czystości i artykuły higieniczne niezbędne do wykonywania umowy.
9) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zaopatrzyć personel wykonawczy w jednolite stroje i sprzęt niezbędny do wykonania usługi.
Usługi wchodzące w skład przedmiotu zamówienia mają ustalone standardy jakościowe - są to typowe usługi, które obejmują utrzymanie czystości na wskazanych obiektach. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym m.in. utrzymanie w czystości pomieszczeń, zapewnienie odpowiednich środków higienicznych i sanitarnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298958,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872316,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298958,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Inwestycji Górniczych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312688328
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA INWESTYCJI GÓRNICZYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA INWESTYCJI GÓRNICZYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298958,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu -prace remontowe poszycia dachowego, instalacyjne, roboty towarzyszące w budynku HNT, w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym w Gliwicach"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem
- Roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza sportowego w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.