eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzreńskPrzebudowa drogi gminnej Nr 230743 w m. Szreńsk



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 230743 w m. Szreńsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10

1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236534038

1.5.8.) Numer faksu: 236534038 w. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szrensk.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 230743 w m. Szreńsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81cee577-c21e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027796/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej Nr 230743 w m. Szreńsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131876/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.ZP.271.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 230743 w m. Szreńsk.
Zakres robót obejmuje min.:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) odwodnienie,
d) podbudowy,
e) nawierzchnia asfaltowa,
f) pobocza,
g) oznakowanie,
h) chodnik,
i) humusowanie i obsianie trawą,
j) regulacja studzienek,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, załączniki do SWZ 11 i 12 i przedmiarze robót – udostępnionym jedynie poglądowo.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca.
2) Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający mieszkańcom dojazd do posesji. W razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu na drodze należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
3) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
4) Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa.
5) Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru
6) Koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
8) Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.
9) Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy roboty wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
Na terenie przedmiotowej inwestycji równocześnie realizowana będzie budowa kanalizacji sanitarnej. Zamawiający wymaga opracowania i dostarczenia w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego, zwanego dalej „harmonogramem” z rozbiciem miesięcznym i kwartalnym, zawierającym terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót wraz z ich wartościami i uzgodnienie z Zamawiającym. Harmonogram wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego, dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje do weryfikacji i akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający dokonuje analizy i akceptacji lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia dostarczenia harmonogramu przez Inspektora. 29. Wykonawca zobowiązuje się, przy udziale Zamawiającego, do współpracy z Wykonawcami ww. inwestycji celem minimalizowania utrudnień w zakresie realizacji robót objętych opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku niezastosowania się do powyższego obowiązku Wykonawca będzie odpowiedzialny na zasadach ogólnych za szkody wynikłe z tego tytułu. Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego. Materiały z rozbiórki i wykopów nie należą do Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli jednak materiały z rozbiórki i wykopów zostałyby zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego do odzysku, Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 10 km).
Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.2. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724680,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724680,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724680,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „NOWBUD” Agnieszka Kleniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146271042

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 8b/35

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724680,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.