Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200370/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00226400/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00226400/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00226741/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 26 94
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 26 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsopolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.opolelubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c4b1e4d-24da-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa specjalistyczna -medyczna
1.3.2 Warsztaty z integracji międzypokoleniowej
1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych dla beneficjentów Klubu integracji Społecznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „CUS w Gminie Opole Lubelskie w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226400/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS. 271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200541,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: dla minimum 100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 225 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:100 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 29250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: dla minimum 100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: dla minimum 100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale 75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r., 100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku, 25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 31333,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV: Usługi psychologiczne. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie zajęć psychologicznych - indywidualnych oraz grupowych w Klubie Integracji Społecznej bez limitu osób. Wsparcie ma przede wszystkim na celu pomoc w rozwiązywaniu osobistych problemów uczestników związanych np. z sytuacją rodzinną, nieradzeniem sobie ze stresem i agresją, konfliktami, uzależnieniami, barierami w kontaktach interpersonalnych, niską samooceną oraz motywacją do podejmowania konstruktywnych działań. Udzielane wsparcie polegać powinno przede wszystkim na wzmocnieniu kompetencji społecznych uczestników projektu oraz zbudowaniu zaufania wobec grupy. W ramach wsparcia należy przeprowadzić zajęcia z zakresu integracji, komunikacji, negocjacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Ponadto w ramach warsztatów powinny zostać zorganizowane szkolenia kształtujące umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych (tj. problemy rodzinne, utrata zdrowia, utrata bliskiej osoby, utrata chęci życia, przemoc domowa, problemy alkoholowe, itp.) w celu podwyższenia samodzielności i zwiększenia szans na aktywność w życiu publicznym. Podczas zajęć uczestnicy powinni nauczyć się jak samemu radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i/lub gdzie się skutecznie zwrócić o pomoc.Wykonawca jest obowiązany do zrealizowania usługi w wymiarze łącznym 1000 godzin, średnio 40 godzin w miesiącu (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
a) 400 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 480 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
c) 120 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 77333,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V: Usługi integracyjne o zakresie:W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie warsztatów z integracji międzypokoleniowej na temat starości i starzenia się kierowanych do różnych grup wiekowych bez limitu osób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić działania międzypokoleniowe z udziałem osób starszych na rzecz rozwoju wiedzy młodszych pokoleń, np. lekcje historii, pogadanki edukacyjne, itp. w wymiarze łącznym 375 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
a) 150 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 180 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
c) 45 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30625 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie o którym mowa wyżej jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 08.10.2021 r. zamieścił na platformie ZETO ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym dokonano przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2021 na dzień 18.10.2021r. Zamawiający zamieścił na platformie niezbędne załączniki w postaci ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmianie SWZ w dniu 08.10.2021r. jednakże nie dokonał w systemie/platformie ZETO edycji pola dotyczącego wydłużonego terminu składania ofert.
Omyłkę dostrzeżono po upływie pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert tj. po 12.10.2021 r. W związku z tym system/ platforma nie przyjmuje ofert Wykonawców i nie jest możliwe złożenie oferty w przedłużonym terminie składania ofert tj. do 18.10.2021.
W związku z błędem natury technicznej postanowiono unieważnić postępowanie i ogłosić nowe zamówienie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie o którym mowa wyżej jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 08.10.2021 r. zamieścił na platformie ZETO ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym dokonano przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2021 na dzień 18.10.2021r. Zamawiający zamieścił na platformie niezbędne załączniki w postaci ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmianie SWZ w dniu 08.10.2021r. jednakże nie dokonał w systemie/platformie ZETO edycji pola dotyczącego wydłużonego terminu składania ofert.
Omyłkę dostrzeżono po upływie pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert tj. po 12.10.2021 r. W związku z tym system/ platforma nie przyjmuje ofert Wykonawców i nie jest możliwe złożenie oferty w przedłużonym terminie składania ofert tj. do 18.10.2021.
W związku z błędem natury technicznej postanowiono unieważnić postępowanie i ogłosić nowe zamówienie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie o którym mowa wyżej jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 08.10.2021 r. zamieścił na platformie ZETO ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym dokonano przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2021 na dzień 18.10.2021r. Zamawiający zamieścił na platformie niezbędne załączniki w postaci ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmianie SWZ w dniu 08.10.2021r. jednakże nie dokonał w systemie/platformie ZETO edycji pola dotyczącego wydłużonego terminu składania ofert.
Omyłkę dostrzeżono po upływie pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert tj. po 12.10.2021 r. W związku z tym system/ platforma nie przyjmuje ofert Wykonawców i nie jest możliwe złożenie oferty w przedłużonym terminie składania ofert tj. do 18.10.2021.
W związku z błędem natury technicznej postanowiono unieważnić postępowanie i ogłosić nowe zamówienie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie o którym mowa wyżej jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 08.10.2021 r. zamieścił na platformie ZETO ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym dokonano przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2021 na dzień 18.10.2021r. Zamawiający zamieścił na platformie niezbędne załączniki w postaci ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmianie SWZ w dniu 08.10.2021r. jednakże nie dokonał w systemie/platformie ZETO edycji pola dotyczącego wydłużonego terminu składania ofert.
Omyłkę dostrzeżono po upływie pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert tj. po 12.10.2021 r. W związku z tym system/ platforma nie przyjmuje ofert Wykonawców i nie jest możliwe złożenie oferty w przedłużonym terminie składania ofert tj. do 18.10.2021.
W związku z błędem natury technicznej postanowiono unieważnić postępowanie i ogłosić nowe zamówienie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie o którym mowa wyżej jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożlwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 08.10.2021 r. zamieścił na platformie ZETO ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym dokonano przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2021 na dzień 18.10.2021r. Zamawiający zamieścił na platformie niezbędne załączniki w postaci ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmianie SWZ w dniu 08.10.2021r. jednakże nie dokonał w systemie/platformie ZETO edycji pola dotyczącego wydłużonego terminu składania ofert.
Omyłkę dostrzeżono po upływie pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert tj. po 12.10.2021 r. W związku z tym system/ platforma nie przyjmuje ofert Wykonawców i nie jest możliwe złożenie oferty w przedłużonym terminie składania ofert tj. do 18.10.2021.
W związku z błędem natury technicznej postanowiono unieważnić postępowanie i ogłosić nowe zamówienie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.