Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00102053/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach
Małych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W STRZELCACH MAŁYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001236667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelce Małe 33
1.5.2.) Miejscowość: Masłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelcepsp@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelcepsp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cf993a9-c9aa-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w StrzelcachMałych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf993a9-c9aa-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089473/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia – „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie”.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1. Bułka pszenna 50 g 2000 szt.
2. Chleb pszenno-żytni 0,90 kg 340 szt.
3. Chleb wieloziarnisty 0,70 kg 170 szt.
4. Bułka paluch na hot-dog 80 g 700 szt.
W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 4913 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – „Różne produkty spożywcze”.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Bułka tarta 1000 g 60 kg
2 Barszcz biały 65 g 300 szt.
3 Cukier 1 kg 60 kg
4 Cukier wanilinowy 30 g 20 szt.
5 Czekolada mleczna 100 g 450 szt.
6 Fasola Jaś
1 kg 40 kg
7 Galaretka owocowa truskawkowa 71 g 200 szt.
8 Galaretka owocowa malinowa 71g 150 szt.
9 Galaretka owocowa brzoskwiniowa 71g 75 szt.
10 Galaretka owocowa agrestowa 71g 75 szt. 11 Groch połówki 1000 g 20 kg
12 Herbata czarna w saszetkach 100 szt w opakowaniu 40 szt.
13 Jajka klasy I rozmiar L
10 szt w opakowaniu 900 szt.
14 Jogurt truskawkowy 150 g 1000 szt.
15 Jogurt brzoskwiniowy 150 g 600 szt.
16 Jogurt pieczone jabłko 150 g 450 szt.
17 Jogurt kiwi 150 g 450 szt.
18 Jogurt wiśnia 150 g 500 szt.
19 Kasza jęczmienna w saszetkach ( 4 szt. x 100g )
400g 250 szt.
20 Kasza jęczmienna
1 kg 50 kg
21 Koper suszony 10g 60 szt.
22 Majeranek 15g 20 szt.
23 Majonez 700 ml 30 szt.
24 Makaron świderki 1kg 100 kg
25 Makaron muszelki 1kg 40 kg
26 Makaron kolanka 1kg 45 kg
27 Makaron spaghetti 500g 250 kg
28 Makaron łazanki 1kg 150 kg
29 Mąka pszenna typu 450 1 kg 150 kg
30 Mąka ziemniaczana
1 kg 40 kg
31 Miód natrualny
1000 ml 20 l
32 Mleko 3,2% ( w kartonie) 1 l 20 litry
33 Ogórek konserwowy 0,9l 160 szt.
34 Olej rzepakowy 1 l 120 szt.
35 Pietruszka suszona 10g 60 szt.
36 Proszek do pieczenia 30g 20 szt.
37 Przecier ogórkowy 290g 200 szt.
38 Przecier pomidorowy (koncentrat) 28-30% 200 g 80 litry
39 Ryż biały
1 kg 40 kg 400g 240 szt.
41 Sól morska
1 kg 60 szt.
42 Ser biały półtłusty 1kg 100 kg
43 Ser żółty 1 kg 60 kg
44 Sok 100% w kartoniku 200 ml 5400 szt.
45 Śmietana 18% tłuszczu 370 ml 80 litry
46 Sos koperkowy do surówek 9 g 50 szt.
47 Włoszczyzna suszona 100 g 16 kg
48 Uniwersalna przyprawa do zup i sosów 1kg 50 kg
49 Zioła prowansalskie 10g 20 szt.
W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
15831600-8 - Miód
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 42491,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1 części w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert wpłynęła następujące oferty złożone przez Wykonawców:
Oferty Nazwa/imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy Podstawa odrzucenia:
1.
Hurtownia artykułów ogólnospożywczych
„HURT-SERVIS”
ul. Zawiła 25 A,
97-300 Piotrków Trybunalski
NIP 771 000 60 33
REGON 590116317
Oferta nie podlega ocenie z uwagi na jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.