eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PerzówBudowa i modernizacja dróg : A Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Miechów B Modernizacja drogi gm. w m. Trębaczów C Modernizacja poprzez remont przepustu pod drogą gm w m. Miechów



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg :
A Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Miechów
B Modernizacja drogi gm. w m. Trębaczów
C Modernizacja poprzez remont przepustu pod drogą gm w m. Miechów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Perzów 78

1.5.2.) Miejscowość: Perzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627861060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@perzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg :
A Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Miechów
B Modernizacja drogi gm. w m. Trębaczów
C Modernizacja poprzez remont przepustu pod drogą gm w m. Miechów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5641d59-facb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014552/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa (przebudowa)drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych ob.Miechów

1.1.4 Modernizacja drogi w Trębaczowie dz.nr 419

1.1.5 Modernizacja poprzez remont przepustu pod drogą gminną dz. nr 320 w m. Miechów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5641d59-facb-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5641d59-facb-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegóły dotyczące wymagań technicznych opisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Perzów;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Perzowie jest Monika Idźczak, iod@perzow.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na zadanie pn ,Budowa i modernizacja dróg w gminie Perzów z podziałem na zadania , prowadzonego pod nr ROŚGPK.271.21.2023, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROŚGPK.271.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A:„Budowa( przebudowa) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych o szer. 4m, dz. nr 94, 48 i 14 obręb Miechow”. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Miechow, gmina Perzow, powiat Kępiński na działkach nr 94; 48; 17; z wjazdem na drogę gminną dz. nr 106 obręb 0006 Miechow, jednostka ewidencyjna 300805_2 Perzów.

Zakres prac obejmuje
- obsługa geodezyjna (sprawdzenie granic, pomiar powykonawczy),
- roboty przygotowawcze – oczyszczenie terenu prac z roślinności oraz odmłodzenie starszych drzew,
- korytowanie pod konstrukcję nawierzchni i poboczy,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie stabilizacji z warstwy chudego betonu 2,5MPa z dowozu,
(dopuszczalne jest wykonanie wymiany istniejącego gruntu oraz stabilizacja cementem wymienionego gruntu mechanicznie na miejscu za pomocną specjalistycznego sprzętu, w sposób pozwalający na uzyskanie równoważnych parametrów nośności po uzyskaniu akceptacji sposobu przez Zamawiającego),
- wykonanie podbudowy z kamienia łamanego dla jezdni oraz zjazdów,
- wykonanie poboczy gruntowych,
- zabezpieczenie przewodów telefonicznych i sieci energetycznych rurami osłonowymi typu AROT,
-oczyszczenie istniejącego rowu na długości przebudowanego odcinka oraz istniejących przepustów,
-wyniesienie docelowej organizacji ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy ocenie oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami.
1) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)

kryterium „cena” - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena min.
Kc = --------------------- x 60
Cena badana

kryterium „okres gwarancji” – ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie
gwarancja 24 miesięcy - 0 pkt,
gwarancja 36 miesięcy - 20 pkt.
gwarancja 48 miesięcy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B „Modernizacja drogi gminnej dz. nr 419 w m. Trębaczów”
Zadanie polega na wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego o szerokości 4,0m na istniejącej podbudowie z kamienia wraz z zjazdem z drogi powiatowej w zakresie:
- obsługa geodezyjna ( w tym pomiar geodezyjny powykonawczy)
- korytowanie pod poszerzenie jezdni i poboczy kamiennych,
- wykonanie podbudowy z kamienia łamanego na poszerzeniach,
- wykonanie nawierzchni jezdni i pobocza z betonu asfaltowego,
- utwardzenie poboczy kamieniem łamanym,
- wyrównanie poboczy gruntowych za poboczem kamiennym,
- zabezpieczenie przewodów telefonicznych i sieci energetycznych rurami osłonowymi typu AROT,
-oczyszczenie istniejącego rowu na długości przebudowanego odcinka oraz dwóch przepustów,
- wykarczowanie jednego drzewa,
- montaż barier U12a oraz wyniesienie docelowej organizacji ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy ocenie oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami.
1) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)

kryterium „cena” - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena min.
Kc = --------------------- x 60
Cena badana

kryterium „okres gwarancji” – ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie
gwarancja 24 miesięcy - 0 pkt,
gwarancja 36 miesięcy - 20 pkt.
gwarancja 48 miesięcy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C: „Modernizacja poprzez remont przepustu pod drogą gminną dz. nr 320 w m. Miechów”

Modernizacja poprzez remont przepustu pod drogą gminną dz. nr 320 w m. Miechów, polegająca na wymianie istniejącego przepustu długości 9,0m DN 400 ze względu na zły stan techniczny oraz odtworzeniu nawierzchni drogi.
Zakres prac:
- roboty rozbiórkowe istniejącego przepustu,
- odwodnienie terenu robót (przekierowania wody z rowu poza obręb prac drogowych),
- wykonanie betonowych fundamentów pod ścianki czołowe oraz ławę fundamentową gr. 25cm z kruszywa 0/31,5mm pod rurę przepustową,
-wykonanie przepustu z rury PEHD DN 400 na długości 9,0m wraz z obsypką i zasypką,
-wykonanie dwóch ścianek czołowych (żelbetowe z betonu klasy C20/25 gr. 25cm lub ścianki żelbetowe prefabrykowane),
-oczyszczenie i wyprofilowanie rowu na długości ok 30 mb od strony wlotu i wylotu przepustu,
-umocnienie dna i skarp rowu na dł. 10mb po od strony wlotu i 10mb od strony wylotu nawierzchnią z płyt betonowych ażurowych typu MEBA,
-otworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonie obustronnych poboczy drogi z warstwy o gr.15cm i szerokości 0,75m z kamienia łamanego 0/31,5mm na długości 25mb po obu stronach jezdni,
- demontaż i ponowny montaż istniejących barier U-11a wraz z ich odmalowaniem,
- pomiar geodezyjny powykonawczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy ocenie oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami.
1) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
2) Okres gwarancji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)

kryterium „cena” - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena min.
Kc = --------------------- x 60
Cena badana

kryterium „okres gwarancji” – ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie
gwarancja 12 miesięcy - 0 pkt,
gwarancja 24 miesięcy - 20 pkt.
gwarancja 36 miesięcy - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie

2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej ¬- dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na dzień podpisania umowy z zastrzeżeniem rozdz. XXIII pkt 6 ppkt d na kwotę:
a) min. 400.000,00 zł dla zadania A
b) min 80.000,00 zł dla zadani B
c) min. 20.000,00 dla zadania C
Dokument powyższy należy przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający nie wymaga posiadania takiego dokumentu na dzień złożenia oferty.

4)zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
a)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: wymagana:

dla zadania A - min. jedna robota budowlane polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni kamiennej , odpowiadająca zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 400.000,00 zł brutto, zrealizowana, czyli zakończona i odebrana protokołem końcowym.

dla zadania B - min. jedna robota budowlane polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej , odpowiadająca zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł brutto, zrealizowana, czyli zakończona i odebrana protokołem końcowym.

dla zadania C – Zamawiający nie stawia wymagań

b)dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osobę z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branży drogowej, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego – wymóg tylko dla zadania A i B - zał. nr 5

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przetłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane – wymagana:
- min. jedna robota budowlane polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni kamiennej, odpowiadająca zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 400.000,00 zł brutto, zrealizowana, czyli zakończona i odebrana protokołem końcowym dla zadania A - załącznik nr 4.
- min. jedna robota budowlane polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, odpowiadająca zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł brutto, zrealizowana, czyli zakończona i odebrana protokołem końcowym dla zadania B - załącznik nr 4.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego- minimum jedna osoba zdolna do wykonania zamówienia, posiadająca kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branży drogowej, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla zadania A i B -zał. nr 5

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wybrany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przedłożyć
Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy (zawierający wartości jednostkowe poszczególnych pozycji wraz z
narzutami oraz podsumowania poszczególnych pozycji),

ubezpieczenia OC na kwotę zgodną z ww warunkami w całym okresie realizacji Przedmiotu Umowy w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości
Dla zadania A: 12.000,00 zł
Dla zadania B: 2.500,00 zł
Dla zadania C: 500,00 zł
Wykonawca zobowiązany jest w sposób jednoznaczny wskazać na którą część jest wniesione wadium.

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:
1) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: SBL 63 8413 0000 0200 0619 2000 0006, lub
2) gwarancjach bankowych lub
3) gwarancjach ubezpieczeniowych lub
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4 niniejszego rozdziału, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji „ od dnia ……… do dnia ………” 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale XIII składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ.
2.Zmiana postanowień umowy może zostać dokonana na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.