Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00083959/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b4df0dd-bf71-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029797/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Ochrona budynków przy ul. Senatorskiej 29/31, Sokratesa 15 i Marszałkowskiej 77/79 w okresie III-XII 2024 r., zamówienie udzielane w częściach,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz z przynależnym terenem, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem przy ul. Senatorskiej 29/31w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
e) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
f) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
g) gospodarowanie kluczami,
h) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
i) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 29 lutego 2024 r. od godz. 10:01.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ:
1) Charakterystyka obiektów;
2) Wykaz osób upoważnionych do wstępu po godzinach pracy na teren ochraniany;
3) Książka ewidencji ruchu osobowego;
4) Książka ewidencji kluczy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 317614,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz z przynależnym terenem, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem przy ul. Sokratesa 15 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
e) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
f) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
g) gospodarowanie kluczami,
h) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
i) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 29 lutego 2024 r. od godz. 10:01.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ:
1) Charakterystyka obiektów;
2) Wykaz osób upoważnionych do wstępu po godzinach pracy na teren ochraniany;
3) Książka ewidencji ruchu osobowego;
4) Książka ewidencji kluczy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 317614,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta wraz z przynależnym terenem, parkingami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie,
2) Ochronę świadczoną przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni miesiąca, w systemie jednoosobowym (zmianowym),
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) stałą ochronę obiektu i mienia,
b) monitoring obiektu przy wykorzystaniu istniejących systemów,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym,
d) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom rabunkowym oraz niszczeniu mienia,
e) zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym,
f) kontrolę ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu,
g) gospodarowanie kluczami,
h) wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych,
i) wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone do ochrony mienie i teren rozpoczyna się od dnia 29 lutego 2024 r. od godz. 10:01.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ:
1) Charakterystyka obiektów;
2) Wykaz osób upoważnionych do wstępu po godzinach pracy na teren ochraniany;
3) Książka ewidencji ruchu osobowego;
4) Książka ewidencji kluczy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 317614,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252100,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341202,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252100,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS sp. z o.o. sp. k.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 sp. z o. o . sp. k., GREEN HUNTERS sp. z o.o. sp. k., BLUE HUNTERS sp. z o.o. sp. k., HUNTERS OCHRONA PLUS sp. z o.o., HUMAN HUNTERS sp. z o. o . sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: Bukowska 114
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
pojazdy grup/patroli interwencyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252100,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-29 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261104,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341236,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261104,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS sp. z o.o. sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 sp. z o. o . sp. k., GREEN HUNTERS sp. z o.o. sp. k., BLUE HUNTERS sp. z o.o. sp. k., HUNTERS OCHRONA PLUS sp. z o.o., HUMAN HUNTERS sp. z o. o . sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: Bukowska 114
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
pojazdy grup/patroli interwencyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261104,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-29 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257697,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341236,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258505,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Pantera Bogdan Grzelecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211553744
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 9 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-575
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
patrole interwencyjne i udostępnienie systemu łączności
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY "PANTERA" BOGDAN GRZELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258505,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-29 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.