Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00037814/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8731561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957c3afd-b37b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025907/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont chodników istniejacych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218640,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:
1) chodników ciągów pieszych,
2) zjazdów,
3) zatok postojowych,
4) parkingów.
2. Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszych, zjazdów, zatok postojowych i parkingów obejmują:
1) wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych),
2) wykonanie podbudowy piaskowej,
3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej,
4) przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,
5) naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy,
6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego),
7) naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy,
8) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego),
9) wykonanie ławy betonowej,
10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.
3. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.
4. Drogi powiatowe powiatu legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
5. Przewidywane roboty remontowe przedstawiają się następująco:
1) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):
- kostka brukowa szara gr. 8 cm – 120 m2,
- kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 130 m2,
- kostka brukowa szara gr. 6 cm – 90 m2,
- kostka brukowa kolor gr. 6 cm – 70 m2;
2) wykonanie podbudowy piaskowej – 1 000 m2;
3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej – 2 400 m2;
4) przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału – 3 500 m2;
5) naprawa obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy:
- obrzeża betonowe 6x20 - 80 mb,
- obrzeża betonowe 8x30 – 60 mb;
6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) – 130 mb;
7) naprawa krawężników – 100% wymiana materiału na nowy:
- krawężnik betonowy 15x30 - 60 mb,
- krawężnik betonowy 20x30 - 70 mb;
8) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) – 80 mb,
9) wykonanie ławy betonowej – 150 mb,
10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego – 80 mb.
Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni: tryb awaryjny i tryb zwykły.
7. Sposób realizacji zamówienia:
1) przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia. Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do naprawy w trybie awaryjnym w czasie krótszym niż 11 godzin będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV.
2) przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: pisemna (dotyczy trybu zwykłego), fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), telefon (dotyczy trybu awaryjnego).
9. Roboty musza być wykonane zgodnie ze Specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).
12. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy.
13. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
14. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.
15. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót tj.:
operator płyty wibracyjnej.
1) Realizacja w/w. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
16. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
17. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970589,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361142333
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 41 lok. 30
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE - BUDOWLANE JANUSZ MRÓZ
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE - BUDOWLANE JANUSZ MRÓZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w 2025 roku
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Orlej oraz na skrzyżowaniu z ul. Ligonia w Krzyżowicach
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.