Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00050275/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 675 60 75 do 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5796d3ae-b5e3-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045884/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.1.2024.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1844302,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 pod nazwą „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczwały” stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały” i oznaczonego, jako część pierwsza lub Zadanie nr 1.2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy, którą Zamawiającemu udzieli Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 1 920 800,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy osiemset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały”.
3. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) uporządkowanie terenu wokół budynku świetlicy;
2) wykonanie nawierzchni utwardzonych;
3) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
4) wykonanie oświetlenia zewnętrznego;
5) urządzenie terenów zielonych;
6) wykonanie parkingu;
7) montaż obiektów małej architektury.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową sporządzoną przez PASA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wiślanej 17 w Józefowie (05 - 420 Józefów) uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektów przez osoby niepełnosprawne;
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego z dnia 11 września 2023 roku o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 3 sierpnia 2023 roku o nr AB.6743.1278.2023.KH;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje:
1) wytyczenie obiektu i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy;
2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
3) dokonanie regulacji i uruchomienia oświetlenia, przeszkolenie użytkownika w zakresie czynności użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wybudowanych urządzeń;
4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej;
5) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
6) sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach) oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
7) inne prace związane z procesem budowy;
8) bezpłatną konserwację elementów małej architektury w okresie obowiązywania gwarancji z częstotliwością wynikającą z wymagań ustalonych przez producentów dla materiałów i urządzeń użytych do wykonania umowy, jeżeli producent nie określił wymagań w zakresie konserwacji wymienionych elementów, Wykonawca dokonana ich konserwacji co najmniej jeden raz na dwa lata poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi i impregnacyjnymi;
9) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych dla nasadzeń zieleni w pierwszym roku obowiązywania gwarancji zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ramach udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1240932,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 pod nazwą „Przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały” stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały” i oznaczonego, jako część druga lub Zadanie nr 2.2. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy, którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 1 920 800,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy osiemset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej oraz przebudowa dwóch dróg gminnych w miejscowości Kuczwały”.
3. Zakres robót obejmuje przebudowę dróg gminnych: drogi gminnej nr 100585 C w km 0+556 do km 0+943 i drogi gminnej nr 100584 C w km od 0+054 do km 0+462” w miejscowości Kuczwały na odcinku o łącznej długości 795 mb. W ramach przebudowy każdej drogi należy wykonać m.in.:
1) roboty pomiarowe;
2) wykonanie koryta;
3) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego;
5) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;
6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych warstwa ścieralna;
7) wykonanie peronu;
8) wykonanie chodnika;
9) wykonanie poboczy;
10) wykonanie zjazdów;
11) wykonanie oznakowania.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, SWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Panią Arletę Jabłońską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AS Projektowanie i Nadzory Arleta Jabłońska z siedzibą przy ul. Marii Konopnickiej 17/10 w Golubiu – Dobrzyniu (87-400 Golub –Dobrzyń) uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektów przez osoby niepełnosprawne.
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego z dnia 14 lipca 2023 roku o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 13 lipca 2023 roku nr AB.6743.1105.2023.ŁK wraz z postanowieniem z dnia 29 listopada 2023 roku o sprostowaniu omyłki pisarskiej w w/w zaświadczeniu;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, umożliwiający dojazd do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego - jeżeli zostaną naliczone;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdej przebudowanej drogi;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą każdej drogi wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;
6) sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w dwóch egzemplarzach dla każdej przebudowywanej drogi oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
7) inne prace związane z procesem budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 603369,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1780325,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Świerzbińska TESTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 511164629
7.3.3) Ulica: Wańkowicza 4 lok. 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-798
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674672,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848786,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674672,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOS Marcin Osiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bios Andrzej Osiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8792576256
7.3.3) Ulica: Dworcowa 32
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOS S.C. A.Osiński, M.Osiński
jakie przetargi wygrała firma
BIOS S.C. A.Osiński, M.Osiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674672,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.