Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359170/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00384858/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00393115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00406271/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00414712/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00428266/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00439607/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00450398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00491138/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
- 2023/BZP 00501446/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szybów windowych wraz z dostawą i instalacją 2 wind osobowych wraz z robotami towarzyszącymi i konserwacją wind w okresie gwarancji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Transportu Samochodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 80
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@its.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://its.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport samochodowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szybów windowych wraz z dostawą i instalacją 2 wind osobowych wraz z robotami towarzyszącymi i konserwacją wind w okresie gwarancji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4638ba3-3dc5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ-26.40.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 787273,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybów windowych wraz z dostawą i instalacją 2 wind osobowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz konserwacją wind w okresie gwarancji w siedzibie Instytutu Transportu Samochodowego przy ul. Jagiellońskiej 80 w Warszawie. Obiekt, w którym będzie realizowane zamówienie jest czynnym obiektem biurowym, ponadto na jego terenie toczą się roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SWZ:
1) Projekt budowlany zamienny - załącznik nr 1a do SWZ Uwaga: projekt budowlany zamienny ma szerszy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia. Dla Wykonawcy wiążące są jedynie prace związane z budową szybów windowych wraz z dostawą i instalacją 2 wind osobowych oraz robotami towarzyszącymi.
2) Projekt wykonawczy – załącznik nr 1b do SWZ;
3) STWIORB – załącznik nr 1c do SWZ;
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek oraz wyraził zgodę, aby rękojmia była równa okresowi udzielonej gwarancji. Zamawiający wymaga, aby w ramach oferowanej gwarancji Wykonawca zapewnił obowiązkowe serwisy gwarancyjne.
Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej na zasadach określonych w rozdziale 16 SWZ.
4. Wizja lokalna
1) ze względu na trwające w czynnym obiekcie roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku, a także przewidziane wynagrodzenie ryczałtowe Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki robót, a także pozyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna nie stanowi zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 136 Ustawy. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców podczas wizji lokalnej, a wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ będą rozstrzygane wyłącznie na zasadach określonych w art. 135 Ustawy.
2) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego:
a) termin przeprowadzenia wizji lokalnej wyznaczony zostaje na 28.08 2023 r. na godzinę: 14:00 oraz 11.09.2023 r. na godzinę 12.00. Zamawiający
dopuszcza możliwość ustalenia innego terminu wizji lokalnej po uprzednim
umówieniu;
b) miejsce zbiórki. portiernia przy bramie wjazdowej, siedziba Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 80 w Warszawie.
c) zgłoszenia na wizję (najwyżej dwóch przedstawicieli Wykonawcy) należy przesyłać wyłącznie na adres e-mail: krystian.wilk@its.waw.pl.
3) Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18), jeżeli zostanie ona złożona bez odbycia wizji lokalnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45313100-5 - Instalowanie wind
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
44212310-5 - Rusztowania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 992682,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1991537,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 992682,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118 218 80 61
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 992682,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji Umowy wynosi 90 dni od dnia przekazania terenu budowy
2. Protokolarne przekazanie terenu budowy Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi w ciągu 30 dni od daty podpisania Umowy.
3. Za datę wykonania przedmiotu Umowy uznaje się dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w trakcie realizacji Umowy, maksymalnie do 45 dni na ważne potrzeby Zamawiającego bez konieczności zmiany treści Umowy. Czas ten nie wlicza się do terminu realizacji Umowy, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności wstrzymania prac pocztą elektroniczną na adres wskazany w § 5 ust. 2 pkt 2) Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.