Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00053583/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie PFU: 1. Modernizacja ZSP i mieszkań komunalnych w Braciejówce 2. Przebudowa istn. węzła cieplnego w ZSPI nr 1 w Olkuszu 3. Modernizacja SP w Sienicznie 4. Modernizacja SP nr 1 w Olkuszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie PFU: 1. Modernizacja ZSP i mieszkań komunalnych w Braciejówce 2. Przebudowa istn. węzła cieplnego w ZSPI nr 1 w Olkuszu 3. Modernizacja SP w Sienicznie 4. Modernizacja SP nr 1 w Olkuszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77947ad5-b5ed-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028190/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Opracowanie PFU dla zadań inwestycyjnych (Sieniczno, Braciejówka, SP nr 1, Zespół Szkolno – Przedszkolny Integracyjny nr 1 w Olkuszu)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektu mieszczącego Zespół Szkolno-Przedszkolny i zespół mieszkań komunalnych w Braciejówce, w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz z ociepleniem, wymianą okien, instalacji c.o., OZE, dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi”;Program funkcjonalno- użytkowyt należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 9 do SWZ, natomiast opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa istniejącego węzła cieplnego wraz z instalacją towarzyszącą w Zespole Szkolno-Przedszkolno-Integracyjnym nr 1 w Olkuszu”;Program funkcjonalno- użytkowy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ, natomiast opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja SP w Sienicznie, w zakresie modernizacji sali gimnastycznej, OZE, utworzenia miejsc postojowych, dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi”.Program funkcjonalno- użytkowy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 11 do SWZ, natomiast opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja SP nr 1, w zakresie termomodernizacji, wymiany pokrycia dachowego, dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi”.Program funkcjonalno- użytkowy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 12 do SWZ, natomiast opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-technologie.com Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732941093
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-TECHNOLOGIE.COM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EKO-TECHNOLOGIE.COM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFILEX Pracownia Projektów Instalacyjnych Barbara Macuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 62820387823
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFILEX Pracowenia Projektów Instalacyjnych Barbara Macuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282038783
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFILEX Pracownia Projektów Instalacyjnych Barbara Macuda
jakie przetargi wygrała firma
PROFILEX Pracownia Projektów Instalacyjnych Barbara Macuda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-technologie.com Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732941093
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-TECHNOLOGIE.COM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EKO-TECHNOLOGIE.COM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-06INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1113K w km od 0+675 do km 1+975 w miejscowości Krzywopłoty".
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.:" Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1126K w km od 0+000 do km 2+650"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- "Dokumentacja projektowa - odbudowa wałów przeciwpowodziowych Kanału Prut i Doprowadzalnika Kurza Góra" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.