Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205589/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00216076/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stoisława 6
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-952
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poszc@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/po-szczecin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3553f5d1-ed98-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122321/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3040-7.261.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym miejsca eksploatacji oraz ilość urządzeń) zawiera załącznik nr 3 do SWZ „projektowane postanowienia umowy”.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia na własny koszt, własnymi środkami transportu, do wskazanych przez Zamawiającego miejsc docelowej eksploatacji, w terminie max ... dni od dnia podpisania umowy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie).
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń oraz ich zainstalowania (w tym m.in. sprawdzenia poprawności ich działania oraz do przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie ich obsługi).
4. Wykonawca dostarczy system zarządzania flotą urządzeń, spełniający minimalne wymagania określone w załączniku nr 3 do SWZ „projektowane postanowienia umowy”.
5. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) udostępniania uaktualnień systemu zarządzania flotą zapewniających bezawaryjną pracę systemu,
2) bezpośredniego wsparcia telefonicznego we wszystkie dni robocze,
3) wsparcia udzielanego drogą mailową z gwarantowanym czasem odpowiedzi na pytania z zakresu użytkowania systemu do 2 godzin roboczych od momentu przekazania pytania,
4) pomocy technicznej w sytuacjach awaryjnych na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny robocze od chwili zgłoszenia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania stałej gotowości serwisowej polegającej na skutecznym usunięciu awarii w ciągu ... godzin roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie). Przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia. Skuteczne usunięcie awarii polega na przewróceniu prawidłowej pracy urządzenia. Za godzinę roboczą uważa się godzinę zawierającą się w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7.30 – 15.30. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usunął skutecznie awarię urządzenia w okresie maksymalnie 16 godzin roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania umowy w zakresie podstawowym Podwykonawcom. Zamawiający wyraża zgodę na podwykonawstwo w następującym zakresie:
1) dostawa i odbiór urządzeń do/z siedzib Zamawiającego,
2) świadczenie usług serwisowych oraz naprawy urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość wszystkich złożonych ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717813,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717813,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Usługa przeprowadzenia szkoleń - w podziale na części
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW ABLACJI.
- Remont i przebudowa oficyny kamienicy przy ul. Monte Cassino 40 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.