Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00213837/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00213837/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00222458/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00240508/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00264245/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2022/BZP 00032132/01 - Wynik z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla poszczególnych Katedr dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rakowicka 27
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 12 293 56 54
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kurowska@uek.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232523
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00213837/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Próbki należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w
Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, w pawilonie H - do upływu terminu składania ofert. Próbki można składać w godzinach od 8:30 do 14:30., w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Do odbioru próbki i potwierdzenia odbioru upoważnieni są pracownicy Działu Zaopatrzenia UEK p. Magdalena Łuczyńska (tel. 12 293 54 24,) oraz p. Mariusz Wójcik (tel. 12 293 7588). Każdą próbkę przetargową należy opisać odrębnie w następujący sposób:
PRÓBKA PRZETARGOWA – WYKONAWCY : ……(nazwa) …………….
Przetarg na:
Dostawę wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla poszczególnych Katedr dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 18.10.2021r. przed godz. 11.30.
Po zmianie:
Próbki należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w
Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, w pawilonie H - do upływu terminu składania ofert. Próbki można składać w godzinach od 8:30 do 14:30., w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Do odbioru próbki i potwierdzenia odbioru upoważnieni są pracownicy Działu Zaopatrzenia UEK p. Magdalena Łuczyńska (tel. 12 293 54 24,) oraz p. Mariusz Wójcik (tel. 12 293 7588). Każdą próbkę przetargową należy opisać odrębnie w następujący sposób:
PRÓBKA PRZETARGOWA – WYKONAWCY : ……(nazwa) …………….
Przetarg na:
Dostawę wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla poszczególnych Katedr dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 26.10.2021r. przed godz. 11.30.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-18 11:00
Po zmianie:
2021-10-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-18 11:30
Po zmianie:
2021-10-26 11:30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- dostawa 1 szt. laptopa dla WFiIS -DE-dzp.272-723/24
- dostawa 1 szt. laptopa z ekranem o przekatnej 16' dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-736/24
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną"
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Syców
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Glinki w gminie Nowa Sucha
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania układów mechanicznych i mechatronicznych w CPKZ we Wrocławiu.
- Przebudowa Miejskiego Ośrodka Kultury i Edukacji Ekologicznej w Policach
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.