eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabórBudowa dróg - ul. Słonecznej, Piaskowej i Gajowej w m. Przytok, gm. Zabór



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg – ul. Słonecznej, Piaskowej i Gajowej w m. Przytok, gm. Zabór

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zabór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Zabór

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-003

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzabor@gminazabor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8105cd10-d50f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg – ul. Słonecznej, Piaskowej i Gajowej w m. Przytok, gm. Zabór

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8105cd10-d50f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg ul. Słonecznej, Piaskowej i Gajowej w m. Przytok w ramach Polskiego Ładu - PPGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168971

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKN.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych tj.: ul. Piaskowej, ul. Słonecznej, ul. Gajowej wraz z budową odwodnienia drogowego w m. Przytok. W ramach zadania wykonany zostanie również kanał technologiczny w ciągu ul. Słonecznej. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest w gminie Zabór, powiecie zielonogórskim w województwie lubuskim, w tym:
• budowa ul. Słonecznej w km 0+000,00 – 0+337,90 – na odcinku od skrzyżowania z ul. Odrzańską do skrzyżowania z ul. Piaskową,
• budowa ul. Słonecznej w km 0+337,90 – 0+454,27 – na odcinku od skrzyżowania z ul. Piaskową do skrzyżowania z ul. Kwiatową, budowę ul. Piaskowej w km 0+079,87 –0+ 306,41 – na odcinku od skrzyżowania z ul. Gajową do skrzyżowania z ul. Słoneczna.
• remont ul. Gajowej oraz remont ul. Piaskowej w km 0+000,00 0+079,87 – na odcinku od skrzyżowania z ul. Odrzańską do skrzyżowania z ul. Gajową.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest z udziałem środków z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych. na podstawie udzielonej Promesy Wstępnej Nr Edycja3PGR/2021/1469/PolskiLad z dnia 02.08.2022 r.,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy szczegółowe specyfikacje techniczne, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Przedmiary zostały dołączone pomocniczo.
4. Zakres robót określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa, w tym miedzy innymi:
- branża drogowa
a) roboty pomiarowe,
b) mechaniczne karczowanie pni i korzeni, zabezpieczenie istniejących drzew
c) rozebranie nawierzchni z betonu cementowego gr. 20 cm,
d) cięcie nawierzchni bitumicznej
e) rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego,
f) rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego
g) rozebranie nawierzchni z brukowca (kamienia polnego)
h) transport materiału oraz gruzu z terenu rozbiórki,
i) rozbiórka ogrodzenia o przęsłach metalowych, ogrodzenia siatkowego wraz z rozbiórka słupów, ogrodzenia z elementów betonowych, ogrodzenia o przęsłach drewnianych,
j) rozbiórka bramy wjazdowej i furtki,
k) roboty ziemne,
l) wykonanie podbudowy,
m) budowa przepustu, umocnienie skarpy
n) montaż studni kanalizacyjnej o śr. 600 mm
o) regulacja pionowa zaworów urządzeń obcych,
p) zabezpieczenie kabli sieci telekomunikacyjnych
q) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
r) wykonanie nawierzchni z ekologicznej betonowej kostki brukowej gr 8 cm „szarej” posiadającej wpustki i „czerwonej”
s) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr 8 cm „czerwonej” niefazowanej,
t) ułożenie geosiatki
u) humusowanie z obsianiem trawą
v) umocnienie poboczy,
w) umocnienie dna rowów i skarp płytą ażurową,
x) oznakowanie poziome i pionowe
y) wykonanie ogrodzeń
z) ułożenie krawężnika betonowego
aa) ułożenie krawężnika betonowego najazdowego
bb) ułożenie obrzeża chodnikowego betonowego
cc) wykonanie nawierzchni wnęk przy wpustach drogowych
dd) wykonanie ław z betonu
ee) wykonanie listwowych progów zwalniających
- branża elektryczna
a) Roboty kablowe
b) Usunięcie kolizji
c) Demontaż kabli, opraw, wysięgników i słupów
d) Montaż słupów, opraw, przewodów, wysięgników
e) Badania i pomiary
- branża telekomunikacyjna
a) budowa kanalizacji kablowej
b) budowa rurociągu
c) budowa studni kablowej
5. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i rozpoznał zakres robót koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, który wycenił w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj operatorów sprzętu - w tym kierowców oraz pracowników ręcznie wykonujących wszelkie prace budowlane związane z niniejszym postępowaniem wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
9. Przedmiot zamówienia w zakresie, w jakim został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy czytać wraz z wyrazami „lub równoważny”. Dopuszcza się, więc, stosowanie innych niż wskazane za pomocą nazw i symboli producenta materiałów i urządzeń pod warunkiem, że będą one charakteryzowały się równoważnymi, czyli nie gorszymi, parametrami istotnymi z punktu widzenia zastosowania tych materiałów, a do obowiązku wykonawcy należy wykazanie równoważności tych parametrów.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
12. Zamawiający zastrzega sobie uzgadnianie i zatwierdzanie rozwiązań materiałowych na każdym etapie realizacji zamówienia.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
14. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Całość prac objętych przedmiotem zamówienia stanowi ściśle powiązane ze sobą elementy zamówienia. Ponadto zgodnie z motywem 78 preambuły do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26.02.2014 r. (zwanej dalej „Dyrektywą") zmówienia publiczne powinny być dostosowane do potrzeb MŚP. W Dyrektywie wskazano by Państwa członkowskie zachęcały Zamawiających do dzielenia dużych zamówień na części. Zgodnie z ww. dyrektywą Zamawiający może dokonać podziału zamówienia wg zasady ilościowej -tak by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwością MŚP lub na zasadzie jakościowej z uwzględnieniem różnych zaangażowanych branż i specjalizacji, tak by w większym stopniu dostosować treść poszczególnych zamówień do wyspecjalizowanych sektorów MSP. Dalej w Dyrektywie wskazano, że Zamawiający powinien mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaka uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu. Jako przyczyny nie dzielenia zamówienia na części Dyrektywa wskazuje przykładowo następujące okoliczności: instytucja zamawiająca mogłaby stwierdzić, że taki podział groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest mniejsza niż progi unijne, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp. Biorąc to pod uwagę należy stwierdzić, że postępowanie to nie mieści się w kategorii dużych zamówień. Wobec tego ze swej natury skierowane jest do MŚP, czyli podstawowe założenie Dyrektywy, by zamówienie zostało dostosowane do potrzeb MŚP jest spełnione.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2743493,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3742950,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2743493,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exalo Drilling S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146228632

7.3.3) Ulica: Plac Stanisława Staszica 9

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty, drogowe, sanitarne, elektryczne i telekomunikacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2743493,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.