Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204659/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną
(system OPTIMED NXT)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cepelek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cepelek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną(system OPTIMED NXT)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957e1edc-e73b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020199/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wsparcie techniczne opcji med
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204659/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/CWPL/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostka medyczną (system OPTIMED NXT) na 12 miesięcy od podpisania umowy.
2. Wszelkie definicje pojęć i opis sposobu realizowania zadań oraz rozwinięcie poniższych zapisów znajdują się we wzorze umowy Załącznik nr 4 do SWZ
3. Wykonawca zapewni gotowość serwisową wykonywania usług w zakresie:
1) sprawowania Opieki Informatycznej,
2) Serwisu Oprogramowania
3) Doradztwa
4) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania.
4. W ramach sprawowania Opieki Informatycznej Wykonawca zapewni:
1) definiowanie i tworzenie raportów w razie potrzeb Zamawiającego
2) realizację aktualizacji Oprogramowania innych producentów (oprogramowanie systemowe, wirtualizacyjne, motor bazy danych, oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i inne wykorzystywanego na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (w ramach posiadanych przez Zamawiającego uprawnień, wynikających z posiadanej licencji), w tym niezwłocznej aktualizacji w zakresie udostępnianych przez producentów poprawek krytycznych,
3) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie niezbędnej rekonfiguracji Oprogramowanie innych producentów i platformy narzędziowej (w tym odnawiania licencji) wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania, w tym w zakresie monitorowania wykorzystania zasobów dyskowych (realizacja, w przypadku problemów lokalnych administratorów),
4) wsparcie lokalnych administratorów w zakresie rozwiązywania problemów z Oprogramowaniem innych producentów i platformą narzędziową wykorzystywanych na potrzeby funkcjonowania Oprogramowania (realizacja w przypadku problemów lokalnych administratorów),
5) wsparcie terminowej aktualizacji słowników, których aktualizacja jest niezbędna ze względu na nowe uwarunkowania formalno-prawne, np. słowniki: podziału terytorialnego (TERYT), rozpoznań icd10, procedur medycznych icd9 itp. (realizacja dla słowników, których aktualizacja przez lokalnych administratorów nie jest możliwa),
6) wsparcie przy usuwaniu błędnych wpisów generowanych przez Zamawiającego, tj. działanie umożliwiające usunięcie powstałych błędów, w tym - gdy to jest technicznie możliwe - masowe usunięcie błędów tego samego rodzaju, których ręczne usuwanie jest czasochłonne dla operatora lub administratora (realizacja w przypadkach, gdy lokalni użytkownicy i administratorzy nie mogą dokonać tych czynności samodzielnie),
7) realizację w przypadku konieczności awaryjnego odtwarzania środowiska i/lub danych,
8) realizację z instruktażem dla lokalnych administratorów w zakresie okresowego (raz na rok) testowego odtwarzania środowiska .
5. W ramach Serwisu Oprogramowania, z wykorzystaniem Zdalnego dostępu zapewnianego przez Zamawiającego Wykonawca zapewni:
1) diagnozę Nieprawidłowości Oprogramowania;
2) usuwanie Nieprawidłowości Oprogramowania;
3) usuwanie skutków Nieprawidłowości Oprogramowania;
4) usuwanie niespójności baz danych będących wynikiem Nieprawidłowości Oprogramowania;
5) wskazywanie rozwiązań zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Oprogramowania.
W przypadku wystąpienia Awarii Krytycznej, w sytuacji, gdy nie jest możliwe świadczenie Serwisu Oprogramowania przez Zdalny Dostęp, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Serwisu Oprogramowania bezpośrednio w Miejscu Instalacji lub w Miejscu Eksploatacji, przy czym czas naprawy przy wystąpieniu Awarii Krytycznej zostanie ustalony każdorazowo przez Strony.
Wykonawca gwarantuje następujące maksymalne Czasy Reakcji i Naprawy przez Zdalny Dostęp (skrócenie czasów - stanowią kryteria oceny oferty):
Czas Reakcji Czas Naprawy
Awaria Krytyczna (24/7/365) Niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 2 godziny (w tym bez Zdalnego Dostępu) 3 godziny
Błąd 4 Godziny Robocze 4 Dni Robocze
Utrudnienie Dzień Roboczy 30 dni
6. W ramach doradztwa Wykonawca zapewni współdziałanie Wykonawcy z Zamawiającym w pracach związanych z analizą problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą Oprogramowania oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów, w tym w szczególności udzielanie porad i wskazówek w zakresie:
1) konstruowania zapytań do bazy danych wykonywanych "ad hoc" przez administratorów systemu,
2) optymalnej konfiguracji Oprogramowania Narzędziowego w zakresie wymaganym przez Oprogramowanie,
3) przeprowadzenia procesów archiwizacji danych,
4) zmian polegających na wprowadzeniu Nowej Platformy Eksploatacyjnej Oprogramowania,
5) organizacji procesów przetwarzania danych przez Oprogramowanie,
6) właściwego wykorzystania mechanizmów parametryzowania i definiowania Oprogramowania,
7) opiniowania przydatności i możliwości wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych,
8) możliwości dostosowania Oprogramowania do planowanych zmian wewnętrznych przepisów Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania Oprogramowania.
7. W ramach Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania Wykonawca zapewni:
1) informowanie Zamawiającego o Nowych Wydaniach,
2) dostarczanie Nowych Wydań wraz z aktualną Dokumentacją,
3) instalację Nowych Wydań,
4) dostarczenie Zamawiającemu aktualnej Dokumentacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów Narodowego Funduszu Zdrowia niosących konieczność wprowadzenia zmian w Oprogramowaniu, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić te zmiany i wykonać związane z tym niezbędne czynności, mające na celu dostosowanie Oprogramowania do zmienionych i obowiązujących przepisów prawnych,
w szczególności przepisów NFZ.
Wykonawca będzie instalował Nowe Wydania w godzinach 6:00 – 6:45 po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Instalacja nowych wydań w innym godzinach niż wskazane wyżej może być realizowana wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
1) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym przy pracach prowadzonych nad rozwojem Oprogramowania w zakresie:
1) planowania rozwoju Oprogramowania,
2) technicznych aspektów rozwiązań wprowadzanych w Nowych Wydaniach,
3) zasięgania opinii o sposobie komunikacji z Użytkownikiem w Oprogramowaniu,
4) optymalizowania algorytmów przetwarzania danych,
5) uwzględniania w planach rozwoju Oprogramowania uwag Zamawiającego w zakresie modyfikacji istniejących funkcji Oprogramowania;
6) analizy i zmian w konfiguracji systemu zarządzania bazą danych.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opisowi przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem składu chemicznego, funkcjonalności, giętkości, ergonomiczności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SWZ przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie część zamówienia, którą przekaże do realizacji podwykonawcom. W umowie zostanie określony zakres prac, które Wykonawca będzie wykonywał własnymi siłami lub za pomocą podwykonawców.
11. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót w niej określonych.
12. Jeżeli Zamawiający w terminie 7 dni od przedstawienia mu projektu umowy z podwykonawcą nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.
13. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Postanowienia pkt. 4-6 stosuje się odpowiednio.
14. Termin wykonania zamówienia:
W okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340956 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340956 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340956 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMARCH SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406
7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.