Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00093326/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nabór kadry związanej ze świadczeniem przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292380708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 120
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@centrumbusko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumbusko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d54ec28e-c4d9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nabór kadry związanej ze świadczeniem przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54ec28e-c4d9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092982/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nabór kadry związanej ze świadczeniem usług dla klientów Ośrodka Interwencji Kryzysowej -Uczestników Projektu pn. Równość+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.”Równość +” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr I: Świadczenie usług przez psychiatrę zakładana liczba godzin 96 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr II: Świadczenie usług przez terapeutę uzależnień/specjalistę do pracy z osobami stosującymi przemoc w rodzinie; zakładana liczba godzin 240 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr III: Świadczenie usług przez terapeutę rodzinnego; zakładana liczba godzin 240 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr IV: Świadczenie usług przez psychoterapeutę; zakładana liczba godzin 480 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr V: Świadczenie usług przez superwizora; zakładana liczba godzin 96 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr VI: Świadczenie usług przez terapeutę na grupy wsparcia; zakładana liczba godzin 192 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23040,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr VII: Świadczenie usług przez logopedę; zakładana liczba godzin 360 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr VIII: Świadczenie usług przez trenera biofeedback; zakładana liczba godzin 360 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr IX: Integracja sensoryczna; zakładana liczba godzin 360 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 39600,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr X: Świadczenie usług przez trenera „Szkoły dla rodziców” zakładana liczba godzin 120 od zawarcia umowy do 31.12.2025 r4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część I.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część II.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część III.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część IV.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część V.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część VI.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część VII.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że błędnie określono w warunkach umowy sposób rozliczenia świadczonych usług przez kadrę wyznaczoną do realizacji zadania przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”. Ponadto nieprawidłowo określono kryterium społeczne wyżej wymienionej kadry w rozdziale XVIII SWZ.
Powyższe nieprawidłowości nie pozwalają na prawidłowe rozstrzygnięcie postępowania i jest to błąd którego nie da się usunąć na obecnym etapie postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 6 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część VIII.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część IX.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część X.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny, Oddział Anestezjologii i Intensywnej terapii oraz drobnego sprzętu do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa palet EPAL na potrzeby Działu Sprzedaży Zamawiającego.
- "Budowa ulicy łączącej ul. Ceglaną w Busku-Zdroju z ul. Korczyńską w Zbludowicach wraz z budową ronda"
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój (powtórzenie)
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 35 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.05.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE"
- "Świadczenie usług psychologicznych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego" - II powt.
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.