Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570350/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00028888/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków byłego Gimnazjum nr 2 przy ul. Bolesława Krzywoustego 5 dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 12 w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943488654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.ratuszna@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d52f81fc-9fed-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków byłego Gimnazjum nr 2 przy ul. Bolesława Krzywoustego 5 dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 12 w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52f81fc-9fed-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027593/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Dostosowanie budynków byłego Gimnazjum nr 2 przy ul. Bolesława Krzywoustego 5 dla potrzeb Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-7.271.1.41.2023.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7651873,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń dydaktycznych w 3-kondygnacyjnym, podpiwniczonym budynku głównym byłego Gimnazjum nr 2 przy ul. Bolesława Krzywoustego 5 o powierzchni użytkowej ok. 1 872 m2, wraz z przebudową instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania oraz dobudowa 3-kondygnacyjnej części dydaktycznej do budynku sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej ok. 446 m2 wraz z budową zalicznikowej linii kablowej nn 0,4 kV oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na działce ewidencyjnej nr 106 w obrębie ewidencyjnym nr 0021 m. Koszalina w ramach zadania: „Dostosowanie budynków byłego Gimnazjum nr 2 przy ul. Bolesława Krzywoustego 5 dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 12 w Koszalinie”.
Ww. zakres robót objęty jest prawomocnym pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 247/2021 z dnia 29 lipca 2021 r.). Projektowana przebudowa budynku głównego szkoły oraz dobudowa części dydaktycznej do istniejącej sali gimnastycznej ma na celu kompleksową modernizację istniejącej infrastruktury edukacyjnej przy ul. Bolesława Krzywoustego 5 w Koszalinie, dzięki której możliwe będzie przeniesienie tam w całości klas Zespołu Szkół nr 12 funkcjonujących obecnie w budynku przy ul Połczyńskiej.
Uwaga:
Ze względu na kolizję z istniejącym przyłączem ciepłowniczym, należy zaplanować w pierwszej kolejności przebudowę budynku głównego szkoły, natomiast dobudowę części dydaktycznej po usunięciu kolizji. Zgodnie z deklaracją Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Koszalinie przebudowa kolidującego przyłącza zostanie wykonana najpóźniej po zakończeniu sezonu grzewczego w 2025 roku.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót jak również w Rozdziale II SWZ i w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.
Zamawiający informuje, że otrzymał wstępną promesę dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Zamawiający otrzyma Promesę inwestycyjną po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane (art. 310 ustawy PZP).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9234394,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9234394,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "REICHBAU" DAMIAN LIPIGÓRSKI-REICHEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692281075
7.3.3) Ulica: Lawendowa 4
7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9234394,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.