eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych podległych OR KRUS w Lublinie, w podziale na dwie części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych podległych OR KRUS w Lublinie, w podziale na dwie części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 759-34-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia Społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych podległych OR KRUS w Lublinie, w podziale na dwie części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e46f38-e0e4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086095/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych podległych OR KRUS w Lublinie, w podziale na dwie części zamówienia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195956/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych KRUS w Chełmie, Krasnymstawie oraz Włodawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II SWZ (dla części 1 zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 126979,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w Placówkach Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim, Białej Podlaskiej, Parczewie oraz Łukowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II (dla części 2 zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 183432,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 150906,11 zł. w części 1 zamówienia: usługa polegająca na utrzymaniu czystości w PT KRUS w Chełmie, Krasnymstawie oraz Włodawie.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj: do dnia 14.06.2022 r. do godz. 11:00 złożono 7 ofert, oferta z najniższą ceną - EM HARD Usługi porządkowe Piotr Kurek ul. Okrzei 46/45, 22-300 Krasnystaw z ceną 218 535,00 zł.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający po sprawdzeniu złożonych ofert pod kątem występowania oczywistych omyłek rachunkowych lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia stwierdził, że ceny wszystkich ofert przekraczają środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego w części 1 zamówienia: brakujące środki finansowe - 67628,89 zł.
Z powyższego zestawienia jasno wynika, że oferta z najniższą ceną w części 1 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną w części 1 zamówienia.
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części pierwszej zamówienia, ponieważ cena oferty z najniższą ceną w części 1 zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną w części 1 zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania dla części pierwszej zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372249,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 225739,77 zł. dla części 2 zamówienia: usługa polegająca na utrzymaniu czystości w PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, Białej Podlaskiej, Parczewie oraz Łukowie .
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj: do dnia 14.06.2022 r. do godz. 11:00 złożono 8 ofert, oferta z najniższą ceną - Czysty Kąt Marzenna Bzowska, ul. Szarych Szeregów 8, 08-440 Pilawa z ceną 273212,10 zł.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający po sprawdzeniu złożonych ofert pod kątem występowania oczywistych omyłek rachunkowych lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia stwierdził, że ceny wszystkich ofert przekraczają środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego: część 2 zamówienia: brakujące środki finansowe - 47472,33 zł.
Z powyższego zestawienia jasno wynika, że oferta z najniższą ceną w części 2 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną w części 2 zamówienia.
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2 zamówienia, ponieważ cena oferty z najniższą ceną w części 2 zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną w części 2 zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania dla części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273212,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546414,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.