Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140309/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00153183/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00160036/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach, w km 13,748.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach, w km 13,748.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c886d1b3-c781-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034408/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Jelenia Góra - Szklarska Poręba w Piechowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140309/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaduktu drogowego nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach w km 13,748 w ciągu dróg gminnych ul. 1 Maja, ul. Piastowskiej i ul. Kolejowej w Piechowicach.
2.Niniejsze zadanie obejmuje:
- Zaprojektowanie i budowę nowego obiektu inżynierskiego konstrukcji żelbetowej nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach w km 13,748, w ciągu dróg gminnych ul. 1 Maja, ul. Piastowskiej i ul. Kolejowej, wraz z powiązanymi drogami komunikacyjnymi,
- Zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód opadowych z projektowanego odcinka,
- Zaprojektowanie i budowę oświetlenia drogowego.
- Zaprojektowanie i wykonanie obniżenia sieci trakcji kolejowej elektroenergetycznej zgodnie z uzgodnieniem PKP PLK S.A. Nr IZ23 IW.2161.4.2022.KL z dnia 21.01.2022r.
3. W pierwszych ok. 10-12 miesiącach przewiduje się sporządzenie projektu budowlanego, projektu technicznego, STWiOR, projekt czasowej organizacji ruchu i docelowej, uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym m.in. ustalenie Regulaminu prac z PKP PLK, a następnie realizacja. W zakresie zadania jest zapewnienie przez wykonawcę organizacji i pokrycia kosztów ruchu zastępczego przy wyłączeniu ruchu kolejowego w trakcie budowy. Po sporządzeniu dokumentacji i pozwoleń, wykonawca przystąpi do budowy którą należy zrealizować do końca 2023r. Po uzgodnieniu z PKP PLK Wykonawca zapewni i pokryje koszty ruchu zastępczego kołowego na czas wyłączeń trakcji kolejowej w związku z budową wiaduktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze po podpisaniu umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu realizacji inwestycji, nie później niż 3 dni robocze po podpisaniu umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie
do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania.
Strony zamierzają regularnie, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, odbywać narady koordynacyjno-techniczne, chyba że Zamawiający zdecyduje inaczej w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Narady będą odbywać się na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z decyzją Zamawiającego. Narady zwołuje Zamawiający powiadamiając uczestników pisemnie lub drogą mailową. Ze strony Wykonawcy w spotkaniach musi brać udział kierownik robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221122-3 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów kolejowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6854737,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9411637,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6854737,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERGER BAU POLSKA SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8981011638
7.3.3) Ulica: Szczecińska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna, prace projektowe, roboty rozbiórkowe i frezowanie, roboty antykorozjne betonu, roboty izolacyjne i nawierzchnie, roboty fundamentowe i zabezpieczenie wykopów, próbne obciążenie obiektu, montaż uszynienia, przebudowa sieci energetycznych, przebudowa sieci teletechnicznych, prace brukarskie, zieleń, kanalizacja deszczowa, montaż elementów BRD, organizacja ruchu, geodezja – Miwro-Zaklad Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6854737,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 731 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.