Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087165/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087165/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00087312/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00149592/01 - Wynik z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja odcinków dróg gminnych wchodzących w zakres ul. Południowej i ul. Krótkiej w Polance Wielkiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanka Wielka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181882
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Długa 61
1.4.2.) Miejscowość: Polanka Wielka
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-607
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 338488008
1.4.8.) Numer faksu: 338488009
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@polanka-wielka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232769
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00231935
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-10-29
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
1401714,14
Po zmianie:
915058,72
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, na podstawie kosztorysu wykorzystującego ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, Strony zgodnie wprowadziły następujące zmiany do Umowy. (§ 13 ust. 1 pkt 4 lit f w związku z § 13 ust. 1 pkt 1 lit c i § 1 ust. 16 Umowy )
Po zmianie:
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, na podstawie kosztorysu wykorzystującego ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, Strony zgodnie wprowadziły następujące zmiany do Umowy. (§ 13 ust. 1 pkt 4 lit f w związku z § 13 ust. 1 pkt 1 lit c i § 1 ust. 16 Umowy ).
Ponadto - ze względu na brak środków: nie uruchomiono zakresu opcjonalnego umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Nie dotyczy
Po zmianie:
Wzrost wartości całej umowy wynika z konieczności zwiększenia zakresu podstawowego o roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć, a tym samym zrezygnowano z uruchomienia zakresu opcjonalnego.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół nr 1 w Kłobucku.
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.