Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165631/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000821091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 144
1.5.2.) Miejscowość: Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 412 25
1.5.8.) Numer faksu: 52 334 11 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_sucha@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c6e9d5-d687-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095754/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy pieczywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSS.2232.60.2022.SZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CPV 15811100-7, 15811000-6, 15811400-0, 15821110-3Część 1
L.P Nazwa artykułu j. m. Ilość
1 Chleb pszenny kg 20 000
2 Chleb razowy kg 10 000
3 Spód do zapiekanki kg 200
4 Rogal kg 200
5 Bagietka kg 100
6 Bułka z sezamem kg 200
7 Bułka ciemna kg 1 400
8 Bułka pszenna kg 5 000
9 Chleb tostowy kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 325275,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2L.P Nazwa artykułu j. m. Ilość
1 Chleb kg 4 500
2 Pieczywo ciemne kg 800
3 Bułka pszenna kg 110
4 Rogal kg 60
5 Bułka maślana kg 35
6 Bułka wieloziarnista kg 55
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 36824,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 w wysokości: 325 275,00 zł brutto. W postepowaniu dla części 1 wpłynęła jedna oferta złożona przez Spółdzielnię Produkcji Spożywczej „Tosta”. Cena brutto jaką zaproponował Wykonawca za realizację zamówienia dla części 1 wynosi 382 101,50 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu części 1 postepowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 2 w wysokości: 36 824,50 zł brutto. W postepowaniu dla części 2 wpłynęły dwie oferty. Cena brutto najkorzystniejszej oferty, którą zaproponowała Piekarnia-Cukiernia R. Daniel Nowicki za realizację zamówienia dla części 2 wynosi 40 211,85 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższych kwot do cen najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu części 2 postepowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Dostawa artykułów spożywczych wg załącznika nr 2 do niniejszej SWZ.
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby stołówki Przedszkola Publicznego w Tuchowie w okresie od lutego do sierpnia 2025 roku.
- "Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Baćkowicach"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Mianocicach
- "SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025"
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.