eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA ADMINISTRACJA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE

1.3.) Oddział zamawiającego: dział zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mabk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mabk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mabk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c26431-bc53-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MABK-ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości gminnych zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie. Zamówienie obejmuje nieruchomości stanowiące własność Gminy Ostróda i dotyczy:
1) sprzątanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości –
powierzchnia zewnętrzna – Załącznik nr. 1 do SWZ;
2) sprzątanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości –
powierzchnia wewnętrzna – zał. nr. 2 do SWZ.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na cały przedmiot zamówienia.
Powierzchnia nieruchomości objętych zamówieniem znajduje się w zał. 1A,2A do SWZ.
Przy podpisaniu umowy Wykonawcy udostępnione będą mapki graficzne ze
szczegółowymi zakresami zamówienia w poszczególnych nieruchomościach.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90600000-3 – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach
miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane;
Dodatkowe przedmioty: 90.90.00.00-6 – Usługi w zakresie sprzątania i odkażania;
90610000-6 – Usługi sprzątania i zamiatania ulic;
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń;
90620000-9 - Usługi odśnieżania;
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków;
77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów
zielonych;
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów;
77314100-5 – Usługi w zakresie trawników;
77342000-9 – Przycinanie żywopłotów.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot Umowy przy użyciu własnych środków czystości, narzędzi i urządzeń technicznych.
4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie wykonywał zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1852) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Ostróda – Uchwała Nr XXI/145/2016 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 13.04.2016r.
5. Wykonawca gwarantuje, że w czasie wykonywania usług zapewni na terenie objętym zamówieniem należyty ład i porządek oraz będzie przestrzegać przepisów BHP i p.poż.
6. Wykonawca ponosi koszt wywozu powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129967,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129967,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129967,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Klar sc Piotr Wawrzyniak Barbara Gwardecka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Klar sc Piotr Wawrzyniak Barbara Gwardecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411931560

7.3.3) Ulica: ul. Jaracza 2

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235081,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.