Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00071652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA ADMINISTRACJA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE
1.3.) Oddział zamawiającego: dział zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mabk.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mabk.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mabk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c26431-bc53-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI GMINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MABK SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MABK-ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości gminnych zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie. Zamówienie obejmuje nieruchomości stanowiące własność Gminy Ostróda i dotyczy:
1) sprzątanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości –
powierzchnia zewnętrzna – Załącznik nr. 1 do SWZ;
2) sprzątanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości –
powierzchnia wewnętrzna – zał. nr. 2 do SWZ.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na cały przedmiot zamówienia.
Powierzchnia nieruchomości objętych zamówieniem znajduje się w zał. 1A,2A do SWZ.
Przy podpisaniu umowy Wykonawcy udostępnione będą mapki graficzne ze
szczegółowymi zakresami zamówienia w poszczególnych nieruchomościach.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90600000-3 – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach
miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane;
Dodatkowe przedmioty: 90.90.00.00-6 – Usługi w zakresie sprzątania i odkażania;
90610000-6 – Usługi sprzątania i zamiatania ulic;
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń;
90620000-9 - Usługi odśnieżania;
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków;
77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów
zielonych;
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów;
77314100-5 – Usługi w zakresie trawników;
77342000-9 – Przycinanie żywopłotów.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot Umowy przy użyciu własnych środków czystości, narzędzi i urządzeń technicznych.
4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie wykonywał zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1852) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Ostróda – Uchwała Nr XXI/145/2016 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 13.04.2016r.
5. Wykonawca gwarantuje, że w czasie wykonywania usług zapewni na terenie objętym zamówieniem należyty ład i porządek oraz będzie przestrzegać przepisów BHP i p.poż.
6. Wykonawca ponosi koszt wywozu powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129967,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129967,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129967,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Klar sc Piotr Wawrzyniak Barbara Gwardecka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Klar sc Piotr Wawrzyniak Barbara Gwardecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411931560
7.3.3) Ulica: ul. Jaracza 2
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235081,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.