Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074558/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
- 2023/BZP 00088321/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a
w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 9724
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 9724
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6cfbb832-ad60-41f0-8a92-f39f0e897adb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161aw roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bdf31d4-9ada-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074558/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: tłuczeń 16-32mm – 200 ton,
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: tłuczeń 31,5-63mm –200 ton,
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 10400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw:, kliniec 4-31,5 mm – 200t.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 11800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw:, niesort mieszanka 0-63mm – 200t.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 9200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: piasek naturalny kopany – 100t.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 1400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw: grys bazaltowy 2-5mm – 150t,.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 14850 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2022” z podziałem na części• zamówienie obejmuje sprzedaż kruszyw kamiennych wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2022r.), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. …….( 3-8 dni – według oferty) dni od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych kruszyw:, tłuczeń 31-53 mm – 400t.
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18327,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” s.c. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” s.c. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690060520
7.3.3) Ulica: Kielnarowa 20
7.3.4) Miejscowość: Kielnarowa 20
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18327,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15498,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15498,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrey-Trans Andrzej Hadam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365831630
7.3.3) Ulica: Huta Poręby 37
7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-245
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrey-Trans Andrzej Hadam Transport-Usługi-Kruszywa
jakie przetargi wygrała firma
Andrey-Trans Andrzej Hadam Transport-Usługi-Kruszywa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15498,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrey-Trans Andrzej Hadam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365831630
7.3.3) Ulica: Huta Poręby 37
7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-245
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrey-Trans Andrzej Hadam Transport-Usługi-Kruszywa
jakie przetargi wygrała firma
Andrey-Trans Andrzej Hadam Transport-Usługi-Kruszywa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13038,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13038,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrey-Trans Andrzej Hadam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365831630
7.3.3) Ulica: Huta Poręby 37
7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-245
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrey-Trans Andrzej Hadam Transport-Usługi-Kruszywa
jakie przetargi wygrała firma
Andrey-Trans Andrzej Hadam Transport-Usługi-Kruszywa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13038,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” s.c. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” s.c. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690060520
7.3.3) Ulica: Kielnarowa 20
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14667,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37822,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14667,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” s.c. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” s.c. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690060520
7.3.3) Ulica: Kielnarowa 20
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14667,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Stanisław Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691285770
7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 4
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 36-051
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
więcej: przetargi w Przeworsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.