eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWM/SZP/TP/12/2024/G - Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach przynależnych do lokali, stanowiących własność Gminy Wrocław



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WM/SZP/TP/12/2024/G - Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach przynależnych do lokali, stanowiących własność Gminy Wrocław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/12/2024/G - Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach przynależnych do lokali, stanowiących własność Gminy Wrocław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86d1d50a-cb29-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/12/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach przynależnych do lokali stanowiących własność Gminy Wrocław z podziałem na:
a) Usługa 1 – usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych, 300 lokali;
b) Usługa 2 – usługi porządkowe dotyczące wraków (pojazdów długotrwale nieużytkowanych) znajdujących się na terenach zewnętrznych, ze zgromadzonych w nich rzeczy ruchomych, 5 pojazdów;
c) Usługa 3 – usługi porządkowe dotyczące pomieszczeń piwnicznych po zalaniu o powierzchni do 10m2, 40 pomieszczeń;
d) Usługa 4 – usługi porządkowe dotyczące pomieszczeń piwnicznych po zalaniu o powierzchni powyżej 10 m2 do 20m2, 20 pomieszczeń.
10. Zamówienie zastrzeżone
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp tj.
Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172, 1495, 1696 i 1818);

Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia, wraz z ofertą, oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w formularzu oferty, potwierdzającego, że: Wykonawca posiada status zakładu pracy chronionej (posiada aktualną decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) lub jest spółdzielnią socjalną lub Wykonawca lub jego wyodrębniona organizacyjnie jednostka, która będzie realizowała zamówienie, prowadzi działalność, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób należących do jednej lub więcej grup, o których mowa w ppkt. 1) powyżej (np. posiada aktualną decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych), co wynika z: formy prawnej, w której działalność prowadzi Wykonawca (jego ww. jednostka) lub z postanowień aktów wewnętrznych regulujących działalność Wykonawcy (jego ww. jednostki), np. statutu lub umowy spółki.
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku procentowego wskaźnika zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w ppkt. 1) powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia, wraz z ofertą, oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w formularzu oferty, potwierdzającego, że Wykonawca lub jego wyodrębniona organizacyjnie jednostka, która będzie realizować zamówienie, posiada procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej grup, o których mowa w ppkt. 1) powyżej, nie mniejszy niż 30% spośród ogółu osób zatrudnionych przez Wykonawcę albo jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizować zamówienie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum, każdy z członków konsorcjum musi wykazać, że samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp. W tym celu oświadczenia o spełnianiu ww. warunków składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający nie dopuszcza opierania się na zasobach podmiotu trzeciego przy wykazywaniu spełniania warunku, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626998,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626998,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626998,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wrocławska Spółdzielnia Socjalna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992769184

7.3.3) Ulica: ul. Bogedaina 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626998,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.