Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00052254/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00077745/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostaw i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4ae0b6d-b6ae-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostaw i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4ae0b6d-b6ae-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051558/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla DPS „Zameczek” w Lublińcu.
2. Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
3. W ramach przedmiotowego zadania należy zdemontować stary istniejący i eksploatowany dźwig oraz przetransportować zdemontowane części na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie jednostki.
4. Przedmiot zamówienia określony wg poniższych kodów:
42414100-2 - Dźwigi
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
5. Nowy dźwig osobowy będzie spełniać przepisy dotyczące wind osobowych i standardów dostępności. Nowa winda będzie zapewniać dostępność do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców, w szczególności na łóżkach. Podłoga kabiny ma być wykonana z wykładziny antypoślizgowej. Winda musi być wyposażona w system łączności awaryjnej GSM do zdalnego zawiadomienia odpowiedniej osoby na wypadek awarii lub potrzeby pomocy osobie poruszającej się na wózku. Przyciski sterujące windą muszą posiadać oznakowanie dla osób niewidomych i niedowidzących (m. in. Oznaczenie w języku Braille’a). W kabinie dźwigu na jednej ze ścian wymagana jest poręcz umożliwiająca przytrzymanie się. W połowie wysokości tylnej ściany ma być umocowane lustro, pozwalające ocenić przeszkody osobom na wózkach. Pozostałe szczegółowe wymogi opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem obligatoryjnej wizji lokalnej. Wizja w terenie odbędzie się w dniu 24.01.2024r. o godzinie 13:00, w obiekcie Domu Pomocy Społecznej „Zameczek” w Lublińcu, ul. 74 GPP 2 – punkt zbiorczy w sekretariacie DPS.
7. Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania. Terminy zadawania pytań i udzielnych odpowiedzi reguluje art. 284 ustawy Pzp. 10.
8. Zamawiający podczas wizji, o której mowa powyżej wyda osobom uczestniczącym w ww. wizji oświadczenie o odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej, wobec czego Wykonawca powinni mieć ze sobą pieczątkę firmową.
9. Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wymaganej wizji w terenie – zostanie odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp jako oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42414100-2 - Dźwigi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193104,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193104,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "Be-Jot" NAPRAWA KONSERWACJA MONTAZ DŹWIGÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762483980
7.3.3) Ulica: STEFANA GROTA-ROWECKIEGO
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FIRMA BE-JOT NAPRAWA KONSERWACJA MONTAŻ DŹWIGÓW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FIRMA BE-JOT NAPRAWA KONSERWACJA MONTAŻ DŹWIGÓW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193104,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
więcej: Dźwigi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.