Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00556142/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00570624/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00005164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 561 76 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/apoz/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3209612d-9b48-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00278413/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów komunalnych, nieczystości stałych i płynnych pochadzących z obiektów Apoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/45/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem jest usługa odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej:
1.1. Siedziby głównej Akademii w Warszawie zlokalizowanej przy ulicach J. Słowackiego 52/54, Siemiradzkiego 2 oraz Domu Studenckiego zlokalizowanego przy ul. Falęckiej 9/11.
1.2. Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. gen. W. Thommee 16.
1.3. Przeciwpożarowej Bazy Leśnej Akademii Pożarniczej w Zamczysku Nowym (gm. Leoncin, woj., mazowieckie).
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Z uwagi na miejsca świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz rodzaj odpadu lub nieczystości postępowanie podzielone jest na pięć części:
Cześć nr 1: Odbiór odpadów szczegółowo określonych w OPZ z obiektów znajdujących się w Warszawie przy ulicach: Słowackiego 52/54, Siemiradzkiego 2, Falęckiej 9/11.
Część nr 2: Odbiór odpadów szczegółowo określonych w OPZ z Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa w Nowym Dworze Mazowieckim.
Część nr 3: Odbiór nieczystości płynnych szczegółowo określonych w OPZ z Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa w Nowym Dworze Mazowieckim.
Część nr 4: Odbiór odpadów szczegółowo określonych w OPZ z Przeciwpożarowej Bazy Leśnej w Zamczysku Nowym w gminie Leoncin.
Część nr 5: Odbiór nieczystości płynnych szczegółowo określonych w OPZ z Przeciwpożarowej Bazy Leśnej w Zamczysku Nowym w gminie Leoncin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240885,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404152,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240885,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ Wojciech Byśkiniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180094315
7.3.3) Ulica: Arkuszowa 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240881,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 2
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 2
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 31 752,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 51 840,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51 840,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ Wojciech Byśkiniewicz ul. Arkuszowa 43 01-934 Warszawa NIP 1180094315 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 13-02-2024
8.2 Wartość umowy: 51840,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące
W zakresie części 3
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 3
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 3
1.7 Liczba ofert zawierających rażąco niską cen e lub koszt: 0
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 10 692,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 31 752,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10 692,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o. ul. Płochocińska 29 03-044 Warszawa NIP 1180042784 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 22-02-2024
8.2 Wartość umowy: 10692,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące
W zakresie części 4
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 1
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 1
1.7 Liczba ofert zawierających rażąco niską cen e lub koszt: 0
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 45 036,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 45 036,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45 036,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYŚ Wojciech Byśkiniewicz ul. Arkuszowa 43 01-934 Warszawa NIP 1180094315 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 13-02-2024
8.2 Wartość umowy: 45 036,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące
W zakresie części 5
sekcja 6
1. Liczba otrzymanych ofert: 3
1.3 Liczba otrzymanych od MŚP: 3
1.7 Liczba ofert zawierających rażąco niską cen e lub koszt: 0
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem 32 076,00
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą cena lub kosztem: 95 256,00
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32 076,00
5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcje elektroniczną: NIE
6. Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową.
7.1 Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia : NIE
7.2 Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy : Mikro Przedsiębiorca
7.3 Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o. ul. Płochocińska 29 03-044 Warszawa NIP 1180042784 Polska woj. Mazowieckie
7.4 Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
8.1 Data zawarcia umowy: 22-02-2024
8.2 Wartość umowy: 32 076,00
8.3 Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.