Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119592/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów planu zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000: Dolina Małej Panwi PLH160008, Forty Nyskie PLH160001, Zbiornik Otmuchowski PLB160003 oraz Zbiornik Nyski PLB160002
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160221317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@opole.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-opole
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-opole/opracowanie-projektow-planu-zadan-ochronnych-dla-obszarow-natura-2000-dolina-malej-panwi-plh160008-forty-nyskie-plh160001-zbiornik-otmuchowski-plb160003-oraz-zbiornik-nyski-plb1600021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów planu zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000: Dolina Małej Panwi PLH160008, Forty Nyskie PLH160001, Zbiornik Otmuchowski PLB160003 oraz Zbiornik Nyski PLB1600022.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2aa2ee-ba53-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079651/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opracowanie projektów planu zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000: Dolina Małej Panwi PLH160008, Forty Nyskie PLH160001, Zbiornik Otmuchowski PLB160003 oraz Zbiornik Nyski PLB160002.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119592/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.1.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71053,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektów planów zadań ochronnych (zwanych dalej „projektem Planu”) dla obszaru Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002 oraz dla obszaru Natura 2000 Zbiornik Otmuchowski PLB1600034.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 30217,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu planu zadań ochronnych (zwanego dalej „projektem Planu”) dla obszaru Natura 2000 Forty Nyskie PLH1600014.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 19849,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu planu zadań ochronnych (zwanego dalej „projektem Planu”) dla obszaru Natura 2000 Dolina Małej Panwi PLH1600084.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 20985,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ekovert Łukasz Szkudlarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942558077
7.3.3) Ulica: ul. Średzka 10/1B
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-017
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Kulpiński, Anna Tyc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kamil Kulpiński, Anna Tyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych - umowa o dzieło
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Dostawa i instalacja oprogramowania
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Kompleksowa usługa wsparcia i doradztwa eksperckiego w zakresie ochrony głuszca i cietrzewia na rzecz projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo"
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.