Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00078538/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00095110/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83b19208-bf52-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032419/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 526903,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024”.Obsada donic, wież kwiatowych oraz gazonów - ze względu, iż donice, wieże kwiatowe oraz gazony znajdują się w reprezentacyjnych obszarach gminy, konieczne jest zwrócenie szczególnej uwagi na wysoką jakość oraz estetykę wykonanej obsady. W pierwszej kolejności w okresie wczesnowiosennym po rozmarznięciu ziemi należy wprowadzić nasadzenia z roślin odpornych na przymrozki. Rośliny te powinny zdobić donice i wieże kwiatowe do momentu wykonania nasadzeń głównych. Podejmowane zabiegi pielęgnacyjne zarówno we wczesnej fazie rozwoju roślin, jak i przez cały sezon wegetacyjny powinny zmierzać do uzyskania jak najlepszego stopnia kwitnienia. Rośliny uszkodzone, chore lub słabo rozwinięte należy zastąpić nowymi, zdrowymi i dobrze rozkrzewionymi roślinami. Bryła korzeniowa sadzonych roślin powinna być wilgotna oraz w całości okryta ziemią.
Zadanie nr 1: Obsada donic, wież kwiatowych oraz gazonów
Etapy prac:
1) Obsada donic wiszących, kamiennych, balkonowych oraz gazonów i wież kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy.
2) Całosezonowa pielęgnacja obsady donic wiszących, kamiennych, balkonowych oraz gazonów i wież kwiatowych.
3) Likwidacja wykonanej obsady donic wiszących, kamiennych, balkonowych i uprzątnięcie terenu po prowadzonych pracach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 68148,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024”.Obsada rabat kwiatami – obsada rabat powinna tworzyć malowniczą kompozycję dywanową, ułożoną w formie nieregularnych, falowanych kształtów, które przenikają się nawzajem nadając wrażenie płynącej rzeki kwiatów. Zastosowane rośliny powinny mieć wyrównany pokrój, a całość powinna być utrzymywana w stanie wolnym od zachwaszczenia. Częstotliwość prac pielęgnacyjnych powinna gwarantować stałe kwitnienie oraz zdrowy estetyczny wygląd. W okresie jesiennym należy usunąć wykonane nasadzenia, przekopać i wyrównać powierzchnię rabat, a powstałą biomasę zutylizować. Prace należy prowadzić z najwyższą starannością, aby uniknąć uszkodzenia roślin cebulowych znajdujących się w glebie. W przypadku uszkodzenia cebul, konieczna jest ich wymiana na nowe.
Zadanie nr 2: Obsada rabat kwiatami
Etapy prac:
1) Obsada rabat kwiatami - materiałem własnym Wykonawcy.
2) Całosezonowa pielęgnacja wykonanych rabat kwiatowych.
3) Likwidacja obsady, uprzątnięcie, przekopanie i wyrównanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 140082,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024”.Obsada figur kwiatowych – zastosowane rośliny powinny nadawać figurom charakterystyczny i dopasowany do ich indywidualnego kształtu wygląd. Przed przystąpieniem do sadzeń, konieczne jest uzupełnienie ewentualnych ubytków w wypełnieniu figur poprzez zastosowanie odpowiedniej mieszanki, która wspomoże rozwój roślin oraz zapobiegnie ich wypadaniu. Prace pielęgnacyjne powinny obejmować podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie nawozami mineralnymi oraz uzupełnianie sadzonek uschniętych, przekwitniętych lub uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie. Należy również przeprowadzać regularne kontrole oraz podejmować działania zmierzające do utrzymania roślin w dobrej kondycji zdrowotnej. Rośliny tracące swoje walory estetyczne należy zastąpić nowymi.
Zadanie nr 3: Obsada figur kwiatowych
Etapy prac:
1) Obsada figur kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy.
2) Całosezonowa pielęgnacja obsadzonych figur kwiatowych.
3) Likwidacja obsady i uprzątnięcie terenu wokół figur.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 318673,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106677,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106677,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik Jazic P.U.H. "DJ BIKE" ul. Źródlana 33 33-380 Krynica-Zdrój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-289-97-40
7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dominik Jazic P.U.H. "DJ BIKE"
jakie przetargi wygrała firma
Dominik Jazic P.U.H. "DJ BIKE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106677,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233085,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233085,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233085,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik Jazic P.U.H. "DJ BIKE" ul. Źródlana 33 33-380 Krynica-Zdrój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-289-97-40
7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dominik Jazic P.U.H. "DJ BIKE"
jakie przetargi wygrała firma
Dominik Jazic P.U.H. "DJ BIKE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233085,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368632,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368632,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368632,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK ZIELENI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Powroźnik 119B 33-370 Muszyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343583097
7.3.4) Miejscowość: Powroźnik
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368632,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji:
1) Obsada donic wiszących, kamiennych, balkonowych, oraz gazonów i wież kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy do 31 maja 2024 r. od dnia podpisania umowy.
2) Całosezonowa pielęgnacja donic wiszących, kamiennych, balkonowych, oraz gazonów i wież kwiatowych do 31 października 2024 r.
3) Likwidacja wykonanej obsady i uprzątnięcie terenu po prowadzonych pracach do 07 listopada 2024 r.
Zadanie nr 2: Obsada rabat kwiatami
Termin realizacji:
1) Obsada rabat kwiatami - materiałem własnym Wykonawcy do 03 czerwca 2024 r.
2) Całosezonowa pielęgnacja wykonanych rabat do 31 października 2024 r.
3) Likwidacja obsady, uprzątnięcie, przekopanie i wyrównanie terenu do 07 listopada 2024 r.
Zadanie nr 3: Obsada figur kwiatowych
Termin realizacji:
1) Obsada figur kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy do 21 czerwca 2024 r .
2) Całosezonowa pielęgnacja obsadzonych figur kwiatowych do 31 października 2024 r.
3) Likwidacja obsady i uprzątnięcie terenu wokół figur do 07 listopada 2024 r.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Dostawa fabrycznie nowej sprężarki przewoźnej śrubowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego
- "Bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w 2025 roku"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.:"Remont drogi gminnej nr292956K w km od 0+000 do 0+276 w m. Muszyna, gmina Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Kompleksowa usługa mająca na celu ochronę oraz utrzymanie porządku na terenie budynku i posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2025R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.