Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186013/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 6 wycieczek edukacyjnych w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7555671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie 6 wycieczek edukacyjnych w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757cd5c2-df70-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Organizacja i przeprowadzenie 6 wycieczek edukacyjnych dla dzieci w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78857,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze postępowanie obejmuje usługę organizacji i przeprowadzenia 6 wycieczek edukacyjnych dla dzieci, w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”, i obejmuje nw. zakres:
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 6 wycieczek edukacyjnych, w których uczestniczyć będą:
a) 41 (czterdzieści jeden) dzieci w wieku 6-17 lat narodowości ukraińskiej, w tym:
(1) jedna osoba niepełnosprawna, która nie ma dysfunkcji ruchowej, jest w stanie samodzielnie się poruszać i nie wymaga obecności dodatkowego opiekuna,
(2) jedna osoba niepełnosprawna, która nie ma dysfunkcji ruchowej, jest w stanie samodzielnie się poruszać, lecz wymaga obecności dodatkowego opiekuna - opiekun zapewniony przez Zamawiającego,
(3) jedna osoba z chorobą przewlekła, która nie ma dysfunkcji ruchowej, jest w stanie samodzielnie się poruszać i nie wymaga obecności dodatkowego opiekuna,
b) 1 (jeden) opiekun osoby niepełnosprawnej zapewniony przez Zamawiającego, przy czym osoba ta będzie sprawować opiekę wyłącznie nad dzieckiem niepełnosprawnym, o którym mowa w pkt 1) lit b) ppkt (2),
c) 1 (jeden) tłumacz języka ukraińskiego zapewniony przez Zamawiającego, przy czym osoba ta nie będzie pełnić roli opiekuna dzieci uczestniczących w wycieczkach,
- zwane dalej „wycieczkami”.
2) Poza wyjątkiem wskazanym w pkt 1 lit b) ppkt (2) powyżej, Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci na organizowanych wycieczkach.
3) Zakres zamówienia:
a) wycieczka do Gdańska, w tym zwiedzanie Głównego Miasta - ul. Długa i Długi Targ, Fontanna Neptuna, zwiedzenie wnętrza Dworu Artusa i Bazyliki Mariackiej oraz Dzielnicy Stara Oliwa- Park Oliwski,
b) wycieczka do Malborka, w tym: zwiedzanie Zamku Krzyżackiego, wizyta w Parku Ruchomych Dinozaurów w Malborku,
c) wycieczka do Łeby, w tym zwiedzanie centrum miasta i portu, wizyta w Słowińskim Parku Narodowym (wydma Łącka Góra), wizyta w Muzeum Bursztynu w Łebie,
d) wycieczka na Półwysep Helski, w tym wizyta w fokarium, latarni morskiej w Helu, rejs statkiem,
e) wycieczka na Kaszuby, w tym wizyta w Muzeum - Kaszubskim Parku Etnograficznym we Wdzydzach Kiszewskich, wizyta w Kaszubskim Parku Miniatur w Mirachowie, wejście na wieże widokową na Wieżycy,
f) wycieczka do Torunia, w tym spacer starówką Torunia, zwiedzanie: Krzywej Wieży, gotyckich spichlerzy, Bazyliki Katedralnej oraz Domu Kopernika, udział w warsztatach wypieku pierników.
4) Wycieczki będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do niedzieli) w sobotę albo w niedzielę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizacji wycieczki w sobotę 24.06.2023 r. w niedzielę 25.06.2023 r.
5) Czas trwania wycieczki wraz z dojazdem z miejsca zbiórki i powrotem do miejsca zbiórki nie powinien być krótszy niż 8 godzin i dłuższy niż 12 godzin.
6) Miejsce zbiórki: Juszkowo, ul. Zakątek 1 – teren parkingu przed Urzędem Gminy Pruszcz Gdański.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Turystyczno-Handlowe EID-POL Ewa Konarzewska Dariusz Konarzewski s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIURO TURYSTYCZNOHANDLOWE "EIDPOL" EWA KONARZEWSKA (wspólnik spółki cywilnej); BIURO TURYSTYCZNOHANDLOWE "EIDPOL" DARIUSZ KONARZEWSKI (wspólnik spółki cywilnej)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832883768
7.3.3) Ulica: ul. Kowalska, nr 7/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-846
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.