Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191835/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00440191/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00232805/01 - Wynik z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie
CZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7572741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w MinikowieCZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b19e3b-e35f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1
1.1.13 Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159648,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w MinikowiePrzedmiotem zamówienia jest budowa chodnika szerokości 1,00÷1,10 m plus obrzeże gr. 8 cm, o długości 41,50 m, zlokalizowanego przy ogrodzeniu w zachodniej części działki. Przedmiotowy chodnik stanowi dojście na przystanek autobusowy i przejście na działce.
Miejsce prowadzenia prac zlokalizowane jest na działce ewidencyjnej nr 673 (obręb Ślesin, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski) w Minikowie 26, na której zlokalizowana jest świetlica wiejska.
Powierzchnia chodnika, będzie wykonana z szarej kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cem – piask. gr. 4 cm. z jednostronnym obrzeżem 100 x30 x 8 cm na ławie betonowej. Pozostała powierzchnia terenu działki pozostanie bez zmian. Z uwagi na to, iż na terenie zielonym działki występują nierówności, istniejący grunt z korytowania należy rozwieźć i rozsypać w nierównościach, na terenie działki. W miejscach rozsypania gruntu należy dosypać mieszankę z nasion traw.
Skrócony zakres prac do wykonania:
Korytowanie gruntu na wymaganą głębokość i szerokość.
Wykonanie ławy pod obrzeże.
Wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego, łamanego.
Montaż obrzeży chodnikowych.
Wykonanie nawierzchni chodnika.
Rozsypanie gruntu i wysianie traw.
Rozwiązanie wysokościowe dowiązano do istniejącej niwelety terenu zielonego a odwodnienie powierzchniowe z chodnika należy wykonać poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, na teren działki. Wody opadowe z terenu działki w związku z odpowiednim ukształtowaniem nie będą wypływały na teren poza działką inwestora.
Przyjęte parametry techniczne:
Konstrukcja nawierzchni chodnika
- Kostka brukowa betonowa o gr. 6cm koloru szarego,
- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm ,
- Kruszywo naturalne łamane 0/31,5 mm - gr. 10 cm ,
- Podsypka piaskowa o gr. 10 cm ,
- Grunt rodzimy zagęszczony.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty został w załączniku 8a
w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi:
a) projekt budowlany,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiary robót (UWAGA: stanowią one dokument pomocniczy),
d) projektowane postanowienia umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 14329,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy - w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.Utwardzenie terenu na działkach o numerach ewidencyjnych 86/3, 85/15, obręb Nakło nad Notecią Wykonanie utwardzenia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na długości 117,98 m, zramowane obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Pochylenie poprzeczne utwardzenia do środka 2%. Pochylenie podłużne dostosowane do istniejącego spadku terenu. Trasa w planie składa się z odcinków prostych oraz łuków o promieniach 3 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 145318,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190264,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Robót Drogowych JARBET Krzysztof Kowalczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581046399
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130626,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Przebudowa zbiornika wodnego w m. Chudowola w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.