eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie CZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie
CZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/757274

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie
CZĘŚĆ 2 - Modernizacja (...) w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b19e3b-e35f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1

1.1.13 Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159648,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. CZĘŚĆ 1 - Wykonanie utwardzenia na działce nr 673 w Minikowie
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika szerokości 1,00÷1,10 m plus obrzeże gr. 8 cm, o długości 41,50 m, zlokalizowanego przy ogrodzeniu w zachodniej części działki. Przedmiotowy chodnik stanowi dojście na przystanek autobusowy i przejście na działce.
Miejsce prowadzenia prac zlokalizowane jest na działce ewidencyjnej nr 673 (obręb Ślesin, gmina Nakło nad Notecią, powiat nakielski) w Minikowie 26, na której zlokalizowana jest świetlica wiejska.
Powierzchnia chodnika, będzie wykonana z szarej kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cem – piask. gr. 4 cm. z jednostronnym obrzeżem 100 x30 x 8 cm na ławie betonowej. Pozostała powierzchnia terenu działki pozostanie bez zmian. Z uwagi na to, iż na terenie zielonym działki występują nierówności, istniejący grunt z korytowania należy rozwieźć i rozsypać w nierównościach, na terenie działki. W miejscach rozsypania gruntu należy dosypać mieszankę z nasion traw.
Skrócony zakres prac do wykonania:
Korytowanie gruntu na wymaganą głębokość i szerokość.
Wykonanie ławy pod obrzeże.
Wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego, łamanego.
Montaż obrzeży chodnikowych.
Wykonanie nawierzchni chodnika.
Rozsypanie gruntu i wysianie traw.

Rozwiązanie wysokościowe dowiązano do istniejącej niwelety terenu zielonego a odwodnienie powierzchniowe z chodnika należy wykonać poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, na teren działki. Wody opadowe z terenu działki w związku z odpowiednim ukształtowaniem nie będą wypływały na teren poza działką inwestora.

Przyjęte parametry techniczne:
Konstrukcja nawierzchni chodnika
- Kostka brukowa betonowa o gr. 6cm koloru szarego,
- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o gr. 4cm ,
- Kruszywo naturalne łamane 0/31,5 mm - gr. 10 cm ,
- Podsypka piaskowa o gr. 10 cm ,
- Grunt rodzimy zagęszczony.

Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty został w załączniku 8a
w dokumentacji projektowej w skład której wchodzi:
a) projekt budowlany,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiary robót (UWAGA: stanowią one dokument pomocniczy),
d) projektowane postanowienia umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.

UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 14329,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy - w zakresie wykonania nawierzchni pieszo-jezdnej przy budynku Wzgórze Wodociągowe 1.

Utwardzenie terenu na działkach o numerach ewidencyjnych 86/3, 85/15, obręb Nakło nad Notecią Wykonanie utwardzenia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na długości 117,98 m, zramowane obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Pochylenie poprzeczne utwardzenia do środka 2%. Pochylenie podłużne dostosowane do istniejącego spadku terenu. Trasa w planie składa się z odcinków prostych oraz łuków o promieniach 3 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 145318,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130626,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190264,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130626,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Robót Drogowych JARBET Krzysztof Kowalczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581046399

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130626,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.